برخورد با طلافروشی‌های متخلف

رئیس اتحادیه طلافروشان باغملک گفت: طلا فروشان نسبت به رعایت قوانین تعیین شده همت کنند و در صورت اعمال تخلف با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید آقایی رئیس اتحادیه طلافروشان باغملک گفت: طلا فروشان نسبت به شفاف نمودن فاکتور فروش خود اعم از درج نام و نام خانوادگی، شماره تلفن مشتری و تاریخ فروش در فاکتور-قید نرخ پایه هرگرم طلای خام، درصد اجرت ساخت، درصد سود فروشنده  و درصد مالیات و محاسبه این درصد‌ها به صورت شفاف در فاکتور فروش اقدام نمایند.

او با بیان اینکه واضح و خوانا نوشتن فاکتور فروش از سوی طلا فروشان و درج تابلوی دیجیتال نرخنامه در واحد صنفی هموراه مورد تاکید است، افزود: رعایت ساعات کار و فعالیت نکردن در روز‌های تعطیل رسمی به دلیل مشخص نبودن نرخ طلا در روز‌های تعطیل و ممنوع بودن فروش طلای دست دوم باید مورد توجه قرار گیرد.

آقایی بیان داشت: در دسترس داشتن فاکتور‌های فروش خود درمحل واحد صنفی و رعایت سایر قوانین نظام صنفی مربوطه از مواردی است که باید به آن پرداخته شود.

مشتریان در صورت ابهام و داشتن اعتراض نسبت به قیمت خرید طلا با همراه داشتن فاکتور خرید معتبر به رئیس اتحادیه طلافروشان  مراجعه نمایند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: طلا فروشی ، طلا و سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.