میچ مک کانل: جمهوری خواهان در انتخابات ۲۰۲۲ به جای ترامپ به آینده فکر کنند

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا گفت جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۲ نباید بر گذشته تاکید داشته باشند و باید به آینده نظر کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، میچ مک کانل، رهبر اقلیت جمهوری خواه کنگره آمریکا در یک سخنرانی در کاوینگتون کنتاکی خطاب به هر حزبی‌های خود گفت: نمایش قوی جمهوری خواهان در انتخابات ایالتی در ویرجینیا، نیوجرسی و برخی دیگر از ایالت‌ها نشان داد نگرانی در مورد همسویی اکثریت کشور با جو بایدن و هم حزبی هایش یک اشتباه محاسباتی است.

مک کانل ضمن تاکید بر مخالفت بیشتر نمایندگان جمهوری خواه با طرح بودجه ۱.۷۵ هزار میلیارد دلاری بایدن تاکید کرد: کلید اصلی برای انتخابات ۲۰۲۲ مجلس تاکید ما نسبت به عملکرد یک ساله دولت دموکرات و کنگره تحت رهبری این حزب خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دونالد ترامپ مهره اصلی این انتخابات خواهد بود یا خیر افزود: انتخابات مربوط به آینده است و ما فعلاً کاری با اتفاقات گذشته نداریم.

مک کانل ادامه داد: این انتخابات مشخص می‌کند که کدام حزب در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دستور کار کنگره را تعیین خواهد کرد.

امید‌های جمهوری خواهان در روز‌های اخیر پس از پیروزی در برخی ایالت‌های کلیدی و مهم برای بازپس گیری اکثریت در مجلس نمایندگان و کنگره افزایش یافته است. با این حال، بعید به نظر می‌رسد علی رغم تاکید جمهوری خواهان دونالد ترامپ از صحنه رقابت‌های سیاسی کنار گذاشته شود.

ترامپ روز گذشته هم حزبی‌های خود را به دلیل حمایت و تصویب بودجه زیرساختی یک هزار میلیارد دلاری بایدن به شدت مورد انتقاد قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار