خونسردی عجیب دختر جوان حین قدم زدن با شیر وحشی!

یک تاجر هندی در توئیتر خود پستی از پیاده روی دخترش با یک شیر را به اشتراک گذاشت که واکنش کاربران را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ndtv، یک دختر جوان با گرفتن دم شیر در یک منطقه جنگلی درحال قدم زدن با این حیوان وحشی بود. پدر این دختر که یکی از تجار هندی است، ویدئویی از پیاده روی دخترش در توئیتر را به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: "این دختر من است."

پیاده روی با شیر

او جزئیات بیشتری درباره مکان و زمان حضور دخترش در تور حیات وحش نیز به اشتراک گذاشت اما پس از انتقاداتی او پست خود را از توئیتر حذف کرد. البته چندین نفر نیز به این پست واکنش مثبت نشان دادند. یکی از کاربران نوشت: "عجیب است اما من این کار را دوست دارم". یکی دیگر از کاربران نیز شجاعت این دختر را تحسین کرده بود.

چنین تور‌هایی در  پارک‌ ملی حیات وحش آفریقای جنوبی محبوب هستند، جایی که مردم راه رفتن با شیرها را با هدف سرگرمی و تعامل با حیوانات بزرگ که در مناطق جنگلی آموزش دیده و بزرگ می‌شوند، تجربه می‌کنند. این تور‌ها به طور گسترده مورد بحث قرار می‌گیرد و برخی می‌گویند که این موضوع نشان دهنده آزار و اذیت حیوانات است، در حالی که برخی دیگر معتقدند این اتفاق به رشد گردشگری و حفاظت از جان حیوانات کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
درندگان رو باید طوری تربیت کرد که از نوزاد انسانم بترسن نه اینکه ترسشون از انسان رو از بین برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
حتما سیر بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
حتما خودش بزرگش کرده
آخرین اخبار