بانوی خانه داری که با سه فرزند، شاغل هم هست+ فیلم

بانویی که با داشتن سه فرزند علاوه بر خانه داری در دو شغل معلمی و مجری گری هم فعالیت می کند، از روش زندگی خود می گوید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه باغبان آقایی بانوی موفقی است که با داشتن سه فرزند هم در شغل های معلمی و مجری گری فعالیت می کند و هم به کارهای خانه داری و همسرداری می پردازد. در این ویدئو این بانوی موفق از چگونگی پرداختن به این همه کار و نحوه عملکرد خود در خانواده و محل کار می گوید.

او بانویی است که از سخت شدن کارها و همراهی همسر و خانواده اش می گوید. از زمانی که فرزندانش سن کمی دارند و گاهی کار و تلاش را برایش سخت می کند. اما به گفته خودش سختی کار را می شود با یک برنامه ریزی ساده، از پیچیدگی درآورد. 

مستند «مهربانو» قصد دارد، یک روز از زندگی بانوان موفق جامعه در مشاغلی همچون پزشک، نویسنده، شاعر، هنرمند، کارآفرین و... را برای مخاطبان به تصویر بکشد.

این مستند سه‌شنبه و پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۶:۱۰ از این شبکه پخش می شود. در ادامه ویدئو کامل یکی از قسمتهای این برنامه را مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۰ ۱۸ مهر ۱۴۰۱
خدا قوت
دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
یک زن دوجا کار می کنه اون وقت اکثر مردها بیکارن وکار گیرشان نمی آید بد بختی مملکت ما اینه مردها تحصیل کرده کار ندارند وچونکه شغل ندارن ونمی تونن ازدواج کنن وباید اولویت اول باید به مردها کار بدهن واگه اضا فه آمد به زنها بدهند برعکس کار مملکت ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
انشاءالله که عاقبت بخیر بشی
آخرین اخبار