خبرنگار لبنانی پس از مصاحبه با شبکه صهیونیستی، به خیانت متهم شد

ماریا معلوف، خبرنگار لبنانی پس از حضور در مصاحبه با یک کانال رژیم صهیونیستی به خیانت و جاسوسی متهم شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، دفتر دادستانی عمومی نظامی در بیروت، پایتخت لبنان، ماریا معلوف، خبرنگار لبنانی را پس از حضور در مصاحبه با یک کانال رژیم صهیونیستی به خیانت و جاسوسی متهم کرد.

این دفتر دادستانی اعلام کرد که تعدادی از افراد به اتهام همکاری با دشمن ازسوی دادستانی نظامی احضار شدند که ۳ نفر آن‌ها از زندانیان لبنانی آزاد شده از زندان‌های رژیم صهیونیستی و ۲ نفر خبرنگار هستند.

شاکیان، معلوف را به ارتباط و همکاری با دشمن صهیونیستی، خیانت، جاسوسی، دسیسه با کشور بیگانه، تضعیف حیثیت و منزلت کشور، جریحه‌دار کردن احساسات ملی، حمله به امنیت ملی لبنان و دعوت از دشمن برای کشتن لبنانی‌ها متهم کردند.

رسانه‌های لبنانی معاند نیز که در آمریکا حضور دارند از این اقدام ماریا معلوف حمایت کردند.

ماریا معلوف در توییتی در حساب کاربری خود ادعا کرد: «اسرائیل ثابت کرده است که دیگر دشمن لبنان نیست و توافقات ابراهیم مهمترین اتفاق برای منافع منطقه ماست.»

معلوف در مصاحبه با روزنامه‌نگار صهیونیستی که در کانال «کان» رژیم صهیونیستی منتشر شد، به حزب الله حمله کرد و گفت که دولت را کنترل می‌کند و مقصر بحران اخیر با عربستان، حزب الله است که لبنان را از کشور‌های عربی دور می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پسر مشهدی
۱۲:۴۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
میگه "اسراییل ثابت کرده دیگه دشمن لبنان نیست".
این یعنی میدونه که اسراییل قبلا دشمن لبنان بوده و چند بار هم به این کشور حمله نظامی کرده حتی بیروت رو اشغال کرده اما طفلی انقدر ساده است و زودباور که میگه اسراییل الان دیگه دشمن لبنان نیست! بچه خوبی شده!! یعنی به همین راحتی ملت ها رو فریب میدن!
آخه بچه جون ممکنه گرگ درنده که به خون شما تشنه بوده یه روزی دوست شما بشه؟ بلاهت تا کجا؟
آخرین اخبار