نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس:

مشکلات آب و فاضلاب هویزه و دشت آزادگان نگاه ویژه می‌طلبند

ساعدی گفت: مشکل فاضلاب شهرستان‌های هویزه و دشت آزادگان جدی است و مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری نشست بررسی و رفع مشکلات آب و فاضلاب شهرستان‌های حوزه انتخابیه با حضور مدیر اداره‌های آب و فاضلاب شهرستان‌ها و بازدید از سطح شهر اشاره کرد و گفت: درخصوص اهم مشکلات آب و فاضلاب در این نشست و رفع آن‌ها بحث و تبادل نظر شد.

او با بیان اینکه مشکل فاضلاب ۲ شهرستان هویزه و دشت آزادگان جدی است و می‌طلبد مسئولان مربوطه استانی نگاه ویژه به آن‌ها در این زمینه داشته باشند، افزود: پیگیری‌ها و دیدار با وزیر نیرو و بنیاد مستضعفان جهت رفع مشکلات فاضلاب و همچنین حقوق و بیمه پرسنل زحمتکش آب و فاضلاب انجام شد.

ساعدی با تاکید بر اینکه رفع معضلات فاضلاب شهر سوسنگرد، بستان، هویزه و رفیع باید در اولویت کار‌های آب و فاضلاب ۲ شهرستان باشد، اظهار داشت: اتمام پروژه فاضلاب، انجام لایروبی و رفع مشکلات ایستگاه‌های فاضلاب امری مهم است و پیگیری‌های خوبی در زمینه رفع معضلات تاسیسات آبرسانی و کیفیت آب شرب به ویژه روستا‌ها انجام شده است.

براساس این گزارش؛ نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در این نشست طی تماس تلفنی با مسئولان کشوری خواستار تسریع در اجرای مصوبات و نگاه ویژه به شهرستان‌های حوزه انتخابیه داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار