بیانی: قصد داریم هواداران تیم فوتبال نساجی را خوشحال کنیم

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهرخ بیانی، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی با نفت آبادان درباره این بازی و شرایط بارندگی شهر ساری اظهار کرد: بارندگی در شهر‌های شمالی  طبیعی است، اما ما باید تحت هر شرایطی بازی کرده و تلاش کنیم تا پیروز باشیم.

او ادامه داد: زمین ساری خوب نیست، اما باید تلاش کنیم تا در این شرایط موفق باشیم.

بیانی درباره روند رو به رشد نساجی سخن گفت و بیان کرد: نساجی از تیم‌های ریشه دار کشور ما است و ما با این روند ادامه می‌دهیم و برای آینده تلاش می‌کنیم.

او افزود: در هر بازی این روند رو به رشد را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم این فصل هواداران را خوشحال کنیم.

مربی نساجی درباره  حضور نیافتن هواداران در ورزشگاه گفت: فوتبال بدون تماشاگر، آن جذابیت همیشگی را ندارد. البته امیدواریم به زودی طرفداران و یار دوازدهم ما به ورزشگاه بیایند و آن حس خوب را به ما و بازیکنان منتقل کنند.

بیانی درباره نتایج ضعیف نفت آبادان و در مورد دست‌کم گرفتن این تیم، گفت: نفت، تیم ریشه داری محسوب می‌شود؛ تیم بسیار خوبی است و کادر فنی خیلی خوبی دارد. اکنون شرایطی است که لیگ تازه شروع شده و نمی‌شود زود قضاوت کرد.

او ادامه داد: فاصله‌ها نزدیک است و به طور حتم هفته‌های ششم و هفتم می‌توانیم بگوییم چه تیمی ضعیف است یا قوی! اکنون زود است بخواهیم قضاوت کنیم.

مربی نساجی درباره تقابل مربیان استقلالی اظهار کرد: درست است که ما در استقلال بازی کردیم، اما اکنون تیم ما نساجی محسوب می‌شود و تعصب ما به تیم نساجی است و برای سربلندی این تیم تلاش می‌کنیم.

بیانی درباره  مصدومان و محرومان تیم نساجی گفت: ۲، ۳ بازیکن مصدوم داریم، اما امیدواریم بقیه بازیکنان، جایگزین خوبی برای بازیکنان مصدوم ما باشند.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار