اختتامیه جشنواره شهری در آسمان برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان زنجان از برگزاری اختتامیه جشنواره شهری در آسمان در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نعمتی رئیس حوزه هنری استان زنجان  با بیان اینکه فراخوان جشنواره شعر و داستان شهری در آسمان اسفندماه پارسال منتشر شد و علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره تا ۱۰ فروردین‌ماه امسال آثار خود را ارسال کردند گفت:  ۳۲۰ اثر برای شرکت در این جشنواره ارسال شده بود که ۲۷۶ اثر در بخش شعر و ۴۵ اثر نیز در قالب داستان بود.

 او ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره  توجه جدی به مسائل زیست‌بوم استان زنجان است که بعد از این نیز با توجه به نقشه تحولی که حوزه هنری تدوین کرده است به آن توجه بیشتری خواهد شد.

نعمتی با بیان اینکه زنجان دومین استانی است که سند تحول را تدوین کرده افزود: در این نقشه با بررسی ظرفیت‌ها و همه مسائل فرهنگی، اقتصادی  و با توجه به ظرفیت‌های این منطقه از جمله وجود حسینیه اعظم، مراسم یوم‌العباس، دسته‌ها و هیئت‌های مذهبی , استان زنجان را به عنوان پایگاه هنر عاشورایی معرفی کردیم.

رئیس حوزه هنری استان زنجان  گفت : در استان  زنجان  ظرفیت‌هایی وجود دارد که چندان مورد توجه قرار نگرفته است و ما باید با زبان هنر به آن ظرفیت‌ها بپردازیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.