مهدی حبیبی به عنوان شهردار دستنامعرفی شد

با حضور مسئولان و مدیران شهرستان کیار و معتمدان محلی " مهدی حبیبی" به عنوان شهردار دستنا معرفی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  با حضور مسئولان و مدیران شهرستان کیار و معتمدان محلی " مهدی حبیبی" به عنوان شهردار دستنا معرفی شد.

در این ائین سید شجاع ذیلابی فرماندار شهرستان کیار ضمن تاکید بر استفاده از کمک‌های خیّرانه، بر لزوم تاسیس کتابخانه عمومی در شهر دستنا و پیگیری ساماندهی جوی آب بین شلمزار و دستنا پرداخت و از شهردار خواست زمینه اعتماد شهروندان شهر به مدیریت شهری را از طریق تکریم و مشارکت آنان بویژه نخبگان و موثران فراهم نماید.

در ادامه آقای رمضانی رئیس شورای شهر دستنا به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی این شهر از شهردار خواست: تمامی توان خود را برای عمران و آبادانی شهر دستنا بگذارد و از توان و نیروی پرسنل شهرداری جهت پیشبرد اهداف سازمان شهرداری استفاده نماید.

مهدی حبیبی شهردار دستنا هم گفت: خدمت رسانی به مردم، استفاده از همکاری و خدمات سایر دستگاه‌های شهرستان در جهت خدمات رسانی به مردم، منظر و مبلمان شهری و جذب اعتبارات و افزایش مشارکت مردمی؛ جذب سرمایه گذاری و شایسته سالاری و استفاده از نیرو‌های متخصص شهرداری از مهمترین اولویت‌های کاری بنده در شهرداری دستنا خواهد بود.
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.