در واکنش به پیگیری باشگاه خبرنگاران بیان شد؛

سوء مدیریت دلیل اجرای کند طرح راهسازی در گلستان است

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: ضعف مدیریت در شرکت زیر ساخت دلیل اجرای کند طرح راهسازی در محور ترانزیتی علی آباد کتول -آزادشهر است.

نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان گفت: برای اجرای طرح روگذر در ابتدای کمربندی شهرستان علی آباد کتول و همچنین تکمیل این طرح کریدوری در محور تهران - مشهد از سال ۹۲ در چند مرحله ۲۰ میلیارد تومان از وزارت راه و شهرسازی اعتبار گرفته یا تخصیص اعتبار را پیگیری کردیم، اما متاسفانه پس از گذشت ۷ سال همچنان این طرح نیمه کاره است.

او افزود: این نقطه یکی از نقاط پرترافیک است و به همین علت از سال گذشته با آغاز دور جدید مجلس ۵ میلیارد تومان اعتبار جدید را وصول کردیم و پیمانکار قول داد نهایتا تا مرداد ۱۴۰۰ طرح را به اتمام برساند، اما متاسفانه این وعده هم عملی نشد.

او می‌گوید: همچنین علاوه بر تخصیص اعتبارات و پیگیری‌های این چنینی، پیمانکار درخواست کمک در بخش مصالح کرد که با کمک استاندار وقت و مسئولان استانی و شهرستانی برداشت شن و ماسه از رودخانه‌های استان را برای این طرح تسهیل کردیم، اما متاسفانه باز هم ثمر بخش نبود.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه مسلم است این است که پیمانکار این طرح را به کندی پیش می‌برد و بخاطر همین ضعف مدیریت از مردم عذرخواهی و این موضوع را مجددا پیگیری خواهیم کرد.

طرح تکمیل روگذر در ابتدای کمربندی شهرستان علی آباد کتول که در مسیر ترانزیتی تهران - مشهد قرار دارد ۷ سال است به کما رفته است.

این محدوده یکی از نقاط پرحادثه خصوصا برای مسافران و زائران، اما هشتم است.

باشگاه خبرنگاران جوان در قالب خبر، گزارش تلویزیونی و گزارش مکتوب چرایی تعلل در اجرای این طرح را پیگیری کرده و همچنان پیگیری خواهد کرد.

 


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.