سرمربی تیم والیبال سایپا:

از تمام شاگردانم راضی هستم/ عطایی از همین لیگ باید جلوی بازیکن سالاری را بگیرد

ناصر شهنازی سرمربی سایپا در خصوص شرایط تیم خود و بازی برابر هرازآمل توضیحاتی را بیان کرد.

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تیم والیبال سایپا و شرایط این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: رویکرد باشگاه سایپا نسبت گذشته تغییر کرده است، ما در لیگ امسال به دنبال قهرمانی نیستیم و فقط می خواهیم بازی‌های تماشاگر پسندی را به نمایش بگذاریم و والیبال زیبا را نشان دهیم. ما تا به امروز که چهار هفته از لیگ می‌گذرد در یک بازی پیروز بودیم و در ۳ بازی شکست خوردیم، بد شانسی که داشتیم این بود که آرش کشاورزی مصدوم شد و در حال حاضر او را در اختیار نداریم که اگر بود شرایط برای ما متفاوت‌تر می‌شد.

از تمام شاگردانم راضی هستم/ بازیکنانم رفته رفته به خود باوری خواهند رسید

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره بازی برابر هراز آمل گفت: ما شناخت خوبی از تیم هراز آمل داشتیم و آنالیز خوبی کرده بودیم، اما متاسفانه در ۲ ست اول نتوانستیم هماهنگ و ایده آل بازی کنیم. از طرفی برنامه ریزی درستی هم برای مقابله با هراز آمل نداشتیم که همین موجب شد اسیر دفاع و سرویس‌های خوب این تیم شویم. از ست سوم چند بازیکن را تغییر دادم تا تغییر تاکتیک دهیم و بازیکنانی هم که وارد زمین شدند عملکرد خوبی داشتند و من را به آینده سایپا امیدوار کردند ما یک متحد هستیم و همیشه برای کسب نتیجه در شأن خودمان بازی می‌کنیم.

او ادامه داد: من از بازیکنانم راضی هستم و هر چهار بازی که انجام دادیم عملکرد بسیار خوبی را داشتند. من امیدوارم داوران هم در بازی‌های لیگ طرفدار حق باشند و عدالت را رعایت کنند و زحمات یک تیم را به راحتی به هدر ندهند. در کل بازی بسیار خوبی را ۲ تیم به نمایش گذاشتند و مردم هم از پای گیرنده‌ها یک بازی بسیار جذابی را تماشا کردند.

عطایی از همین لیگ باید جلوی بازیکن سالاری را بگیرد تا به تیم ملی نرسد

شهنازی در پاسخ به این سوال که بازی سایپا برابر هراز آمل حواشی زیادی داشت عنوان کرد: باید بگویم بله بازی امروز حواشی بسیار زیادی داشت و به نوعی زیاد بودن حاشیه باعث شد داور نتواند بازی را کنترل کند. در طول بازی چند بار علیه ما سوت زدند مخصوصا در ست پنجم که پیش بودیم و به راحتی ۲ امتیاز صد در صد ما را از ما گرفتند. گل سر سبد کنترل نشدن بازی از سوی داور هم ست سوم بود که اسفندیار خیلی راحت به من و بازیکنان تیم ما توهین کرد. وقتی بازیکنی به خودش این اجازه را می‌دهد که به سرمربی و بازیکنان یک تیم توهین کند بدون اینکه حتی از سوی داور جریمه بشود باید منتظر اتفاقات بزرگ‌تر هم باشیم. بهروز عطایی که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است باید از همین لیگ جلوی بازیکن سالاری را بگیرد تا در آینده شاهد بازیکن سالاری در تیم ملی هم نباشیم. وقتی بازیکنی به بازیکنان و سرمربی حریف توهین می‌کند قبل از داور باید مربی با او برخورد کند چرا که چنین چیزی نباشد سنگ رو سنگ بند نمی‌شود.

بازیکنان مصدوم به ترکیب اصلی برگردند نتایج خوبی خواهیم گرفت

سرمربی تیم والیبال سایپا با اشاره به بازیکنان پشت خط زن این تیم گفت: ما در پست پشت خط زن ۲ بازیکن بسیار خوب به نام‌های حیدری و کرمی را داریم. به دلیل فشرده بودن رقابت‌های لیگ در هر بازی از یک بازیکن استفاده می‌کنیم تا درصد مصدومیت در بازی‌ها را کاهش دهیم. در بازی قبل که برابر ورامین قرار گرفتیم بازی ۵ ست طول کشید به همین دلیل در این بازی از حیدری استفاده کردیم، اما نتوانست ایده آل ظاهر شود و کرمی را دوباره وارد زمین کردم.

او در ادامه تصریح کرد: در اواسط ست چهارم بود که امیرحسن فرهادی را به دلیل مصدومیت از جریان بازی خارج کردیم تا آسیب دیدگی او شدید تر نشود.همه بازیکنان من با توجه به مشکلاتی که بر باشگاه سایپا حاکم است با غیرت بازی می‌کنند و در زمین برای نتیجه خوب می‌جنگند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار