رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان:

سازمان فضای مجازی بسیج کار موثری در حوزه تولید محتوای دیجیتال به نمایش گذاشته است

مهرداد عرب اول گفت: سازمان فضای مجازی بسیج با برپایی رویداد تولید محتوای دیجیتال کار موثر و خوبی را در حوزه تولید این نوع محصولات به نمایش گذاشته است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهرداد عرب اول، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در بازدید از روند برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: شاهد اقدام بسیار خوب، قشنگ، موثر و مهیجی از سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در عرصه تولید محتوای دیجیتال بودیم.

وی ادامه داد: در بازدیدی که از غرفه‌های این رویداد داشتم نکات جالبی را مشاهده کردم، در این برنامه شرکت کنندگانی حضور دارند که در زمینه گردشکری در حال تولید محتوا هستند.

این مقام مسئول گفت: هر اندازه در حوزه گردشگری کار انجام شود باز هم جای کار داریم، چراکه استانی بکر و ناشناخته داریم و فعالیت در این حوزه با تولید محتوای دیجیتال می‌تواند به معرفی استان کمک کند.

وی افزود: نکته مهم این رویداد حمایت از تولیدات در راستای تجاری سازی است که پتانسیل تولید محتوای مطلوب برای تحقق این هدف در جوانان سیستان و بلوچستان مشهود است.

عرب اول ضمن عرض تبریک و خداقوت به مجموعه سازمان فضای مجازی بسیج استان و دیگر دست اندرکاران این رویداد که چنین کار قشنگی را رقم زده اند، اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جهت حمایت از عزیزانی که در این رویداد شرکت کرده اند، با نگاه توسعه‌ای در کنار آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار