سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

ذوب‌آهن به‌راحتی به حریفان امتیاز نمی‌دهد

نویدکیا گفت: ذوب‌آهن به هارمونی ساختاری خوبی رسیده و به‌سختی به حریفانش امتیاز می‌دهد، فردا بازی سختی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درخصوص بازی فردا تیمش مقابل ذوب‌آهن در دربی حساس اصفهان گفت: یک واقعیتی وجود دارد که همیشه دربی اصفهان جذاب و پرگل است که یک سر آن برد و یک سر آن باخت و در مجموع جذاب بوده است. سال قبل بازی‌مان در هفته ماقبل پایانی برای هر دو تیم سخت‌تر بود اما امسال با تمرکز بهتری مقابل هم قرار خواهیم گرفت.

او درباره تیم ذوب‌آهن افزود: ذوب‌آهن در دو بازی اخیر واقعا تیم خوبی نشان داده و با توجه به بازیکنان جدید و قدیمی به هارمونی خوب و سازماندهی مناسبی رسیده و قطعا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت، ذوب‌آهن تیمی نیست که به‌راحتی به حریفان امتیاز دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: باید تلاش‌مان را برای کسب امتیاز بیشتر کنیم، به ذوب احترام می‌گذاریم و بازی خوبی برابر آن‌ها ارائه خواهیم کرد.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که سپاهان نزدیک به ۲۰۰۰ روز است در دربی اصفهان شکست نخورده خاطرنشان کرد: به آمار و رکورد اهمیت نمی‌دهم و چیزی که برایم مهم است این است که حریفان چه سبک و تاکتیکی بازی می‌کند و بر اساس آن مقابل حریفان قرار بگیریم، ما باید کار خودمان را انجام دهیم و مسیر را رو به جلو برویم و بازی‌ای که نیاز است را انجام دهیم.

او در پایان درخصوص توقف بازی‌های لیگ در مقاطعی از فصل اظهار داشت: وقفه‌هایی که پیش می‌آید تیم‌ها از شرایط خارج می‌کند و این برای همه یکسان است اما این مسئله برای همه است و این ما هستیم که باید خودمان را با شرایط وفق دهیم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.