کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک/ عاملان قاچاق مرغ و چوب در دام قانون

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه سیزدهم آبان ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردارعلی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، از محور‌های مواصلاتی، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملین آن در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدراستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و کسب اطمینان از انتقال مواد توسط کامیون باری از محورقزوین-زنجان، در محل‌های برنامه ریزی شده مستقر و به مشاهده خودرو آن را متوقف کردند.

 

کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک/ عاملان قاچاق مرغ و چوب در دام قانون

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پس از توقف کامیون، با استفاده از سگ‌های مواد یاب، ۴۰ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه در میان بار کاشی و سرامیک جاساز شده بود کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

کشف ۳ تن مرغ قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ر پی کسب خبری مبنی بر حمل مرغ خارج از شبکه توزیع توسط یک دستگاه خودرو وانت نیسان از محور زنجان - قزوین بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک/ عاملان قاچاق مرغ و چوب در دام قانون

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران با زیر نظر گرقتن و کنترل خودرو‌های عبوری در این محور به محض مشاهده خودرو مورد نظر، دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۳ تن مرغ قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ"عزیزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۹ تن چوب قاچاق در آوج

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خوردو‌های عبوری در محور" آوج-آبگرم" به ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان حامل چوب، مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک/ عاملان قاچاق مرغ و چوب در دام قانون

سرهنگ علی زرینی افزود: پس از توقف خودرو‌ها و در بازرسی ماموران، ۹ تن چوب درخت بید، ناروند و گردو که فاقد مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود را کشف و ۳ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده را حدود ۳۶۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار