تجلیل از فرهنگیان بازنشسته کوهبنان

مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی شهرستان کوهبنان با حضور مسئولان در شهرستان کوهبنان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی شهرستان کوهبنان با حضور حسین سالاری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش، سیدمحمدرضاحسینی مدیر اداره آموزش و پرورش و حجت الاسلام قاسمی مسئول دفتر امام جمعه شهرستان کوهبنان برگزار شد.

سید محمدرضا حسینی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان در این مراسم گفت: اکنون ۲۰ ماه از شیوع بیماری کرونا گذشته است که یکی از مرگبار‌ترین بیماری‌ها در جهان است و  آموزش و پرورش هم از این شرایط بیماری بی تاثیر نبوده است.

حسینی بیان داشت: در حال حاضر ۵۲ نفر از همکاران فرهنگی در شهرستان بازنشسته شده اند که در عرصه مدیریت، پرورشی و دبیری به آموزش و پرورش خدمت کرده اند.

در ادامه حسین سالاری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان گفت: معلمی شغل انبیا است و برای هر کسی افتخار است که در مسیر انبیا بتواند حرکت کند.

او افزود: امروزه پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو نیروی انسانی آن است و همچنین پیشرفت کشور و شهرستان ما هم حاصل تلاش‌های شما عزیزان است.

سالاری ادامه داد: در این دو سال که با بیماری کرونا هم مواجه بوده ایم زحمات بیشتری به کادر آموزش و پرورش تحمیل شد و آموزش‌ها به فضای مجازی منتقل شد که در فضای مجازی هم کادر آموزشی متعهدانه و با تلاش‌هایی که داشته اند موفق بوده اند.

او بیان داشت: با توجه به تمام مشکلات همه تلاش‌ها بر این بوده است که آموزش و پرورش با مشکل مواجه نشود و در این برهه با تلاش‌های آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان، ۱۳ مدرسه در این شهرستان احداث شد.

در پایان با اهدای لوح  از فرهنگیان بازنشسته شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار