زنیت - یوونتوس / آزمون سخت سردار مقابل بهترین مدافعان اروپا

تیم‌های فوتبال زنیت و یوونتوس در چارچوب دیداری از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال زنیت روسیه و یوونتوس ایتالیا امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در چارچوب اولین مسابقه از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ایتالیا به مصاف هم می‌روند. مسابقه امشب برای ایرانی‌ها حساسیت خاصی دارد چرا که سردار آزمون ستاره ایرانی روس‌ها در این بازی می‌تواند نقش اول مسابقه مقابل یوونتوس باشد و بر خلاف مسابقه قبلی از ابتدا برای زنیتی‌ها بازی کند و تاثیر گذاری خود را در مقابل بهترین مدافعان فوتبال اروپا نشان دهد.

آزمون که با ۴ گل زده بالاتر از مهدی طارمی و علی دایی بهترین گلزن ایرانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است در مسابقه امشب می‌تواند علاوه بر به ثمر رساندن اولین گل خود در این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پنجمین گل خود را در تاریخ نیز این مسابقات به ثمر برساند. آزمون که در هفته‌های گذشته حاشیه‌های زیادی را پشت سر کذاشته است با درخشش مقابل یوونتوس می‌تواند خاطرات خوش درخشش مهدی مهدوی کیا مقابل تورینی‌ها، در لیگ قهرمانان اروپا را بار دیگر تکرار کند و نام ایرانی‌ها را در چنین سطحی از فوتبال بار دیگر بر سر زبان‌ها بیاندازد.

یوونتوسی‌ها بر خلاف سری آ در لیگ قهرمانان اروپا نمایش اطمینان بخشی داشتند و با پیروزی مقابل زنیت می‌توانند صعود خود را حتمی کنند اتفاقی که یاران آزمون امیدوارند بتوانند مانع از آن شوند.

مسابقه رفت این ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به سود یوونتوس به اتمام رسید.

تیم‌های فوتبال یوونتوس و زنیت از ساعت ۲۳:۳۰ در استادیوم خانگی تورینی‌ها به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار