ثبت نام جشنواره قرانی هدهد تا ۱۵ آبان ادامه دارد

مهلت نام نویسی برای شرکت در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت (هدهد) تا ۱۵ آبان ماه امسال تمدید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام مرتضی کوهی معاون سیاسی فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان فارس از تمدید و چگونگی ثبت‌نام مرحله دانشگاهی بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاهیان وزارت بهداشت خبر داد و گفت: امسال برای ثبت‌نام هر متقاضی می‌تواند با مراجعه به لینک سامانه جشنواره، برای خود پروفایل شخصی ایجاد و تا ۱۵ آبان ماه امسال نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کند.

او با اعلام اینکه این رویداد مهم قرانی ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بوده و در ۶ بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی، فضای مجازی رسانه‌ای و صنایع‌دستی با موضوع قرآن و عترت، در ۵۵ رشته برگزار وعلاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت https://quran.behdasht.gov.ir/login برای ثبت‌نام اقدام کنند.

دبیر استانی جشنوراه قرآن وعترت دانشگاهیان استان فارس اضافه کرد: بیست‌وششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی (هدهد) مانند سنوات گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود و در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته‌ها، مرحله ملی نیز اجرا خواهد شد.

به عقیده حجت‌الاسلام کوهی این رویداد فرهنگی علمی به دلیل اینکه برای تمامی گروه‌های «دانشجویان»، «کارکنان» و «اعضای هیئت‌علمی» دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزارمی شود موجب شده هرساله با مشارکت قابل‌توجهی در بین جامعه دانشگاهی علوم پزشکی برگزار شود.

او دلیل مشارکت بالای دانشجویان در این جشنواره قرآنی را متنوع بودن رشته‌های آن عنوان کرد و گفت: دامنه بخش‌ها و رشته‌های این جشنواره ۶ بخش و ۵۵ رشته را در برمی‌گیرد، به‌گونه‌ای که هر فرد علاقه‌مند به حوزه‌های مختلف قرآنی، می‌تواند بر سر این سفر نورانی حضور یابد.

دبیراجرایی بیست وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: این دانشگاه توانسته با به دلیل حضور گسترده کارکنان اعضا هیئت‌علمی و دانشجویان از سال ۹۴ تاکنون رتبه اول کشوری در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را به دست بیاورد.

عطاالله امیدواری با اعلام اینکه هرساله جمعیتی قابل‌توجه از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این جشنواره شرکت و در تمامی رشته‌ها نیز رتبه‌های برتری را کسب می‌کنند.

این مقام مسئول برگزاری این جشنواره را غیرحضوری اعلام کرد و گفت: از دو سال گذشته تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا این جشنواره از طریق سایت جشنواره برگزار و شرکت‌کنندگان در بخشی از رشته‌ها آثار خود را ارسال و بارگذاری می‌کنند.

دبیر اجرایی این جشنواره یادآور شد: پارسال به دلیل شیوع کرونا موفق نشدیم از شرکت‌کنندگان برتر این جشنواره به‌صورت حضوری تقدیر کنیم برگزیدگان سال گذشته ۴۶۰ نفر بودند هدایا نقدی تقدیم شدواین در حالی است علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها امتیاز بازآموزی را دریافت و توانمندی افراد افزایش پیدا کند و در ادامه بتوانند در جشنواره حضور یابند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار