کرونا، پوتین را دست به دامان ارتش روسیه کرد

رئیس جمهور روسیه با اشاره به بحرانی شدن شرایط کرونایی خواستار کمک ارتش این کشور برای ساخت بیمارستان‌های صحرایی و مقابله با ویروس کرونا شد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری انگلیسی رویترز، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در سخنانی خطاب به سرگئی شویگو، وزیر دفاع و دیگر مقامات ارشد روسیه با اشاره به افزایش آمار مبتلایان مردمان این کشور به ویروس کرونا گفت: کشور در وضعیت بسیار دشوار و بحرانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه روسیه روزانه با ابتلای بیش از ۴۰۰۰۰ مورد به ویروس کرونا روبرو است، اظهار کرد: تاکنون چنین موردی در کشور رخ نداده بود و از این جهت از شما درخواست می‌کنم تا در صورت نیاز به حمایت از خدمات پزشکی ادامه دهید.

پوتین تاکید کرد: شاید لازم باشد از توانایی‌های ساخت و ساز خود در این زمینه استفاده کنید، زیرا در حال حاضر به تداوم ساختن امکانات پزشکی پیش ساخته نیاز داریم.

طی روز‌ها و ماه‌های اخیر روسیه با رکورد زنی در آمار مبتلایان به ویروس کرونا تیتر یک اخبار شده است و حتی رئیس جمهور این کشور در هفته‌های گذشته دستور تعطیلی یک هفته‌ای سراسری را از ۳۰ اکتبر صادر کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، پوتین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار