عربشاهی: امیدوارم باخت مقابل آلومینیوم، تلنگری برای سرخپوشان باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: تیم پرسپولیس  در این بازی همانند سایر دیدار‌ها خیلی شرایط ایده آلی نداشت. حریف به خوبی تیم پرسپولیس را آنالیز کرده بود و از سوی دیگر با برنامه وارد زمین مسابقه شد.

او ادامه داد: تیم آلومینیوم از خط جلو توانسته بود عمل پرسینگ را انجام بدهد و همین باعث شده بود که جنگ در میانه زمین مسابقه به سود اراکی‌ها شود؛ به طوری که در طول ۹۰ دقیقه بازی اجازه خودنمایی به پرسپولیس را ندادند. به هر حال شاگردان خطیبی بهتر و پخته‌تر عمل کردند. متاسفانه هافبک‌های پرسپولیس بی تفاوت بازی می‌کردند و برعکس حریف در نیمه اول صاحب چند موقعیت ۵۰، ۶۰ درصدی شد؛ اما به چارچوب دروازه نرسید. آن‌ها در طول ۹۰ دقیقه بازی، دوندگی و برتری فیزیکی و قدرتی نسبت به سرخپوشان داشتند.

عربشاهی بیان کرد: جای تعجب دارد که تیم پرسپولیس بعد از خرید  این همه بازیکن، یک بازیکن بازی‌ساز جذب نکرد تا بتواند در خلا نوراللهی، خط هافبک پرسپولیس را تغذیه کند.  خط هافبک سرخپوشان در این بازی حتی نتوانست یک موقعیت گلزنی ایجاد کند و مهاجمان بیکار بودند. امیدوارم این باخت تلنگری به کادر فنی باشد تا در ادامه خودشان را جمع و جور کنند. به نظرم در زمان خوبی باختیم.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تنها موقعیت خطرناک پرسپولیس از روی ضربات ایستگاهی بود که آن هم سرخپوشان ناکام بودند. وینگر‌های چپ و راست پرسپولیس به جز وحید امیری، دوست داشتند با خلاقیت فردی و تکنیک بالای خود به حریف فشار بیاورند. اگر پرسپولیس در ادامه لیگ همانند این بازی به مصاف حریفان خود برود، بعید است شانسی برای قهرمانی داشته باشد؛ زیرا تیم‌های استقلال، سپاهان و گل گهر مدعیان اصلی برای رسیدن به جام قهرمانی هستند. به هر حال نباید اتفاقاتی رقم می‌خوردند که هواداران نگران کسب امتیاز از سوی تیمشان باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار