در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توقیف خودروی حامل شیشه در محور مواصلاتی به تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری یکی از قاچاقچیان سابقه دار موادمخدر خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی اجرای طرح‌های مقابله‌ای با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران عملیات ویژه این پلیس با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محور‌های مواصلاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر در یکی از محور‌های مواصلاتی پایتخت اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران تصریح کرد: پس از ساعت‌ها گشت زنی هدفمند و کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در نهایت با سرعت عمل مأموران خودرو سواری مذکور در یکی از محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر تهران متوقف و ضمن دستگیری راننده که از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای مواد مخدر بود، در بازرسی از آن ۴۵ کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

سرهنگ حسنوند ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور مداوم و اشرافیت پلیس در جای جایه نقاط محور‌های مواصلاتی پایتخت و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرائم، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود.


بیشتر بخوانید

توقیف محموله شیشه در بدو ورود به تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار