بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۰ آبان؛

آنچه در جلسه اخیر هیئت دولت رخ داد/ تصویری از وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا / تسلیت قالیباف به نماینده مجلس خبرگان رهبری

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارشی از  جلسه هیئت دولت را در فضای مجازی منتشر کرد:

"رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت:
[با اشاره به وضع شاخص بازار بورس در روز‌های اخیر]: ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند.

سخنگوی اقتصادی دولت آقای خاندوزی در این زمینه با مردم و سهامداران سخن بگوید تا منطق بازار بورس و چشم انداز آینده بهتر تببین شود.

[با اشاره به مشکل کم آبی در مناطق مختلف کشور]: تامین آب از منابع مختلف و صرفه‌جویی همه‌جانبه در بخش‌های صنعتی و کشاورزی برای مقابله با بحران کم‌آبی ضرورت دارد و حتما باید دنبال شود.

دولت به لحاظ تامین بودجه لازم برای استخراج آب از منابع ژرف از این موضوع حمایت می‌کند چرا که تامین آب برای مردم جزو اولویت‌های تخصیص بودجه است.

[ضمن تاکید به تمامی وزرا برای برگزاری نشست با نخبگان در هر یک از حوزه‌های تخصصی]: بهره‌گیری از دیدگاه‌های نخبگان به ویژه علما و مراجع عظام تقلید ضروری است چرا که ایشان خیرخواه مردم، مسئولان و کشور هستند و رهنمود‌های مراجع عظام تقلید همواره چراغ راه مردم و مسئولان است."

پست رئیسی

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی درگذشت همسر یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت:

استوری قالیباف

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور تصویری به همراه وزیر کشور را در صفحه اش بارگذاری کرد:

"در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا"

پست مخبز

سید عزت الله ضرغامی، وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توئیتی را خطاب به سرمایه گذاران حوزه گردشگری منتشر کرد:

"تصمیم دارم با تمامی کسانی که می‌خواهند بیش از یک هزار میلیارد تومان در حوزه گردشگری سرمایه گذاری کنند و نیازی به تسهیلات دولتی ندارند،شخصا ملاقات کنم.
آمایش،نیاز سنجی، مجوز و نظارت از ما، نقدینگی،خلاقیت و مدیریت از دیگران."

توئیت ضرغامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار