تصاویر برتر مسابقه عکاسی حیات وحش ایتالیا

تصاویر برتر مسابقه عکاسی حیات وحش ایتالیا که سالیانه با حضور عکاسان بسیاری از سراسر جهان برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر برگزیده مسابقه بین المللی عکس Siena گوشه‌هایی از حیات وحش بکر را نشان می‌دهد. داوران این مسابقه عکاسی، برندگان را از میان تصاویری که در ۱۱ دسته مختلف جمع آوری شده بودند، انتخاب کردند. ببر‌های در حال نبرد، حمله کوسه به قفس غواصان و فیل خشمگینی که قصد داشت خودروی حامل گردشگران در حیات وحش را سرنگون کند از جمله تصاویر برگزیده و برتر این مسابقه سالیانه عکاسی بودند.


بیشتر بخوانید


عکس برگزیده حمله فیل به اتومبیل گردشگران در پارک ملی یالا سریلانکا ثبت شده است. سرگئی عکاسی که این صحنه را ثبت کرد در این باره گفت: "ایده نهفته در پشت این عکس این است که به طبیعت و حیات وحش احترام بگذاریم و از آن مراقبت کنیم."

حمله فیل

عکس حمله کوسه به قفس غواصان توسط عکاسی با نام «آلکس لیندبلوم» ثبت شده است. بنا به گفته آلکس در لحظه حمله سه غواص در داخل قفس حضور داشتند که همگی آن‌ها با خوش شانسی از خطر گریختند.

حمله کوسه

عکس برگزیده نبرد دو ببر در پارک ملی رانتهامبوره هند توسط عکاسی با نام «راهول ساچدیو» ثبت شده است. او در این باره گفت: "دو ببر در فاصله ۱۵ فوتی خودروی ما با هم می‌جنگیدند. من بسیار خوش شانس بودم که در نزدیکی آنها حضور داشتم و این صحنه را ثبت کردم."

عکاسی حیات وحش

گفتنی است؛ مسابقه سالانه عکاسی Siena همه ساله با شرکت عکاسان حرفه ای، آماتور و دانشجویان رشته عکاسی از سراسر جهان برگزار می‌شود. این مسابقه توسط یک هیئت بین المللی از کارشناسان شامل عکاسان، ویرایشگران عکس و مجموعه داران مشهور عکاسی داوری می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.