پلمب ۳ مدرسه در شهر فسا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: ۳ مدرسه ابتدایی در شهر فسا به علت برگزاری کلاس‌های حضوری برای پایه‌های بالاتر از اول و دوم ابتدایی و عدم رعایت اصول بهداشتی، توسط بازرسان بهداشت پلمب شدند.

کریمی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: ۳ مدرسه ابتدایی در شهر فسا به علت برگزاری کلاس‌های حضوری برای پایه‌های بالاتر از اول و دوم ابتدایی و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، توسط بازرسان بهداشت پلمب شدند.

او افزود: اکیپ‌های بازرسی معاونت بهداشت در شهر و روستا بر حسن اجرای مصوبات ستاد کرونا نظارت می‌کنند و با مدارسی که از این مصوبات عدول کنند برخورد قانونی خواهد شد.

 کریمی اظهار داشت: متاسفانه در روز‌های اخیر با خیز جدیدی از بیماری کرونا مواجه شده ایم که انتظار داریم با همکاری مدارس و استقبال بیش از پیش مردم از برنامه واکسیناسیون عمومی بر این خیز فائق شویم.

کریمی خاطرنشان کرد: حفظ سلامت شهروندان فسایی، بخصوص دانش آموزان عزیز که سرمایه‌های آینده‌ی کشور هستند خط قرمز ماست و در این خصوص مماشات نخواهیم کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان فسا،  تمامی مدارس و هنرستان‌ها در شهر و روستا به جز پایه‌های اول و دوم ابتدایی باید به صورت مجازی برگزار شوند و دانش آموزان پایه اول و دوم نیز باید با رعایت اصول بهداشتی در سر کلاس حاضر شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
سلام چه مدارسی پلمپ شده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
H
۱۹:۴۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سلام مدرسه روستاها هم پایه های مختلف ابتدایی رو چند روز در هفته حضوری کردن.لطفا پیگیری کنید
آخرین اخبار