مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام:

یکی از مأموریت‌های اصلی کمیته امداد تأمین مسکن نیازمندان است

طاهری گفت: تأمین مسکن نیازمندان یکی از مأموریت‌های اصلی کمیته امداد است که خوشبختانه در این زمینه گام‌های بلندی برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در جمع کارکنان امداد چرداول، گفت: تأمین مسکن و ایجاد شغل از ماموریت‌های مهم کمیته امداد در حوزه توانمندسازی است و امداد به جایگاه‌های شایسته در این زمینه رسیده است.

او ادامه داد: قانون مداری در حین خدمت گذاری یکی از ضروریات امدادگری است.

او اظهار کرد: جامعه خیرین و نیکوکاران مهمترین سرمایه اجتماعی کمیته امداد در خدمت رسانی و حاصل اعتماد عمومی مردم به این نهاد بوده و لازم است با تمام توان از این اعتماد و این سرمایه‌ها نگهداری کنیم.

او مطرح کرد: کمیته امداد در جامعه چند مأموریت مهم بر عهده دارد که هدف عمده از این مأموریت‌ها توانمندسازی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام بیان کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی کمیته امداد تأمین مسکن نیازمندان است که خوشبختانه در این زمینه گام‌های بلندی برداشته شده و در راستای به حداقل رسیدن این نیاز، در حال رسیدن به جایگاه‌های شایسته‌ای هستیم.

او افزود: در حوزه اشتغال زایی و توانمند سازی تنوع بخشیدن به مشاغل متناسب با نیاز جامعه یکی از ضروریات بوده و در راستای ایجاد شغل اولویت اصلی با مددجویان معیشت بگیر است.

او مطرح کرد: در کمیته امداد مددکاران در صف مقدم خدمت رسانی بوده و لازم است این عزیزان اولویت بندی نیاز خانواده ها، داشتن شناخت و آگاهی کافی از نیازها، هدایت دقیق منابع به سمت افراد مستحق و کنترل دقیق ورودی و خروجی‌های امداد را به عنوان وظایف اصلی مددکاری تعهدی مورد توجه خود قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام اظهار کرد: در راستای تقویت حوزه مددکاری، نظام ارزیابی عملکرد همکاران این حوزه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد و این مهم در زمینه توزیع خدمات و مزایا به این قشر قطعا مد نظر خواهد بود.

او مطرح کرد: در کمیته امداد شیب ارائه‌ی خدمات حمایتی، مناطق با محرومیت بیشتر و دورافتاده خواهد بود و این نوع اولویت همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.