بررسی مشخصات گوشی‌های سری Reno۷ اوپو

گوشی‌های سری Oppo Reno۷ در ۳ مدل عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gsmarena، اوپو در حال آماده سازی سری گوشی‌های Reno۷ خود است و برخلاف تصور عموم، خانواده رنو ۷ دارای نسخه +Reno۷ Pro نخواهد بود، در عوض شاهد یک Reno۷ SE رده پایین‌تر خواهیم بود. این امر باعث می‌شود که Reno۷ Pro در راس سری خود قرار گیرد.

به هر حال، این گزارش نشان می‌دهد که Reno۷ و Reno۷ Pro استاندارد خوبی در بخش سخت افزار دارند. این گوشی‌ها مجهز به یک پنل OLED ۶.۵ اینچی خواهند بود. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی، نیروی این دو گوشی را تامین می‌کند.

بخش دوربین دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX۷۶۶ است و یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و یک واحد ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار سنسور اصلی قرار دارند. در حالی که نسخه پرو از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN۵ سامسونگ، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی OV۶۴B OmnVision برای تصاویر فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

گوشی‌ Reno۷ اوپو

تراشه‌ها از نسل‌های قبلی خود استفاده می‌کنند، نسخه وانیلی با تراشه Dimensity ۱۲۰۰ کار می‌کند در حالی که نسخه پرو از اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. همچنین گزینه‌های رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی همراه با حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهند بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار