مدیر عامل آبفای استان همدان:

بیش از ۸۸۰۰ انشعاب جدید آب از ابتدای امسال در همدان واگذار شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از واگذاری هشت هزار و ۸۴۲ انشعاب جدید آب به مشترکان شهری و روستایی درهفت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید هادی حسینی بیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از واگذاری هشت هزارو ۸۴۲ انشعاب جدید آب به مشترکان شهری و روستایی از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه خبر داد.

او  با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزارو ۸۵۵ واحد انشعاب آب به مشترکان شهری و یک هزار و ۹۸۷ واحد انشعاب آب به مشترکان روستایی استان واگذار شده است، گفت: از این تعداد سه هزار و ۷۲۲ انشعاب به مشترکان مستقر در شهر همدان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: از مجموع انشعابات واگذار شده آب در هفت ماهه امسال، هفت هزار و ۲۴۲ انشعاب خانگی، ۹۵۷ انشعاب تجاری و ۳۱ انشعاب صنعتی، ۶ انشعاب ویژه اماکن آموزشی و مذهبی و مابقی به سایر کاربری‌ها اختصاص یافته است.

حسینی در خصوص مدت زمان واگذاری انشعابات به مشترکان نیز توضیح داد: میانگین مدت زمان فروش تا نصب چیزی در حدود ۲۰ روز و میانگین مدت زمان نصب انشعاب تا نخستین قرائت نیز  ۲۹ روز بوده است.

او در ادامه ضمن اشاره به مجموع انشعابات واگذار شده در حوزه فاضلاب از ابتدای امسال تاکنون نیز گفت: در مجموع در بازه زمانی یاد شده پنج هزارو ۵۶۶ انشعاب فاضلاب به مشترکان شهری و روستایی استان واگذار شد که از این تعداد پنج هزارو ۲۵۶ انشعاب شهری و مابقی روستایی بوده است.

مدیرعامل آبفای استان بیان کرد: مشترکین باید بدانند که قبول درخواست برقراری انشعاب منوط به حصول شرایط است و در صورت تایید قابلیت فروش و نصب از سوی کارشناس مربوطه و پس از واریز هزینه مورد نظر، امکان واگذاری فراهم می‌شود.

حسینی گفت: در شرایط فعلی و با وجود کم آبی، شرکت آب و فاضلاب هیچگونه مسئولیتی در قبال تامین آب به منظور ساخت و ساز بنا ندارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.