بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در گیلان

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: حمایت از تولیدکنندگان و کمک به رفع موانع تولید از وظایف دستگاه قضاست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد آقایی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان امروز در نشست بررسی مشکلات تولید کنندگان و فعالان اقتصادی که با حضور رییس دادگستری استان برگزار شد گفت: رفع مشکلات تولید کننده نقش مهمی در کاهش پرونده‌های قضایی داشته و موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه می‌شود.

او با بیان اینکه تولیدکنندگان، کارآفرینان و صنعتگران، مشکلات و درد‌های اقتصادی را بهتر از همه تشخیص می‌دهند افزود: این قشر در میدان تولید و مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن باید فعالانه‌تر عمل کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان همچنین با اشاره به دغدغه و مشکلات فعالان اقتصادی گیلان گفت: تولید کنندگان سرمایه‌های کشورند و دادگستری پیگیر مشکلاتشان خواهد بود.

هادی تیز هوش تابان، رییس اتاق بازرگانی، کشاورزی و صنایع و معادن گیلان هم در این نشست با اشاره به برخی مشکلات تولیدکنندگان و تجار گیلانی بویژه در بخش تسهیلات بانکی تصریح کرد: امیدواریم با نظارت قوه قضاییه موانع تولید و فعالیت بازرگانان گیلانی هرچه سریعتر رفع شود تا شاهد شکوفایی بیشتر در بخش‌های اقتصادی باشیم.

در پایان این نشست هر یک از تولیدکنندگان مشکلات خود را مطرح کردند.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.