اجرای طرح ارتقاء امنیت در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت پلیس و کشف ۱۹۱ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: به منظوربرخورد با هنجارشکنان و مخلان امنیت و همچنین ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، طی طرح ۷۲ ساعت اخیر که در این شهرستان  به اجرا درآمد، با تلاش بی وقفه ماموران سختکوش، تاکنون ۳۷ نفر سارق اموال شناسایی، دستگیر و بیش از ۱۹۱ فقره انواع سرقت کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به نقش مثبت راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در کاهش حضور معتادان متجاهر در سطح معابر وخیابان ها، افزود: در اجرای طرح بیش از ۳۰ فروشنده خرد مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها بیش از ۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

 ملکی با اشاره به کشف ۱۶ خودرو و ۶۴ قلم لوازم داخل خودرو از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، گفت: به دلیل حجم قابل توجه کشفیات این طرح، هنوز ارزش ریالی اموال مسروقه تعیین نشده است.

او افزود: دستگیری ۱۴ نفرمجرم سایبری که با انواع شگرد‌های اینترنتی مبادرت به تخلیه کارت‌های بانکی و سوء استفاده از اطلاعات خصوصی شهروندان می‌کردند نیز از دستاورد‌های این طرح سه روزه است.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
تو فردیس مغازه ها راحت مواد میفروشن