کلباسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور دانشجویان تربیت مدرس در دانشگاه چگونه خواهد بود؟

معاون آموزشی دانشگاه  تربیت مدرس درباره آخرین وضعیت برگزاری کلاس‌های این دانشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

محمدرضا کلباسی معاون آموزشی دانشگاه  تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آموزش حضوری یا مجازی این دانشگاه اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی و جمع بندی صورت گرفته در جلسات برگزار شده، برگزاری حضوری دروس عملی دانشجویان سنوات گذشته در اولویت خواهد بود و پیش بینی می‌شود این کلاس‌های که از نیمه مهرماه آغاز شده تا نیمه آذر ماه ادامه یابد و دانشجویانی که دفاع آن‌ها مستلزم گذراندن دروس عملی است، بتوانند به موقع از پایان نامه خود دفاع کنند.

او ادامه داد: در مرحله بعد پیش بینی می‌شود که دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ بتوانند دروس عملی خود را از ۱۵ آذر تا ۱۵ دی به صورت نیمه فشرده و با برنامه ریزی معاونت آموزشی به صورت حضوری به انجام برسانند. مورد بعد، برگزاری آزمون پایان ترم دانشجویان به صورت حضوری می‌باشد که این امر مستلزم در اختیار قرار دادن تعداد مناسبی خوابگاه تا ۲۵ دی ماه می‌باشد تا دانشجویان جهت حضور در خوابگاه فراخوانده شوند.

معاون آموزشی دانشگاه گفت: در صورتی که شرایط گسترش بیماری کرونا در کشور بهبود یابد و وضعیت بهتر شود، شرایط دعوت از دانشجویان دکتری و پس از آن دانشجویان کارشناسی ارشد که تعداد قابل توجهی از دانشجویان ما را تشکیل می‌دهند، فراهم خواهد شد.

کلباسی مطرح کرد: تصمیم گیری شتابزده و بدون اشراف لازم در این خصوص ممکن است سلامت دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه را مورد تهدید جدی قرار دهد و به همین دلیل باید بسیار حساب شده عمل کرد و در این راستا لازم است آموزش‌ها از مجازی کامل به سمت آموزش ترکیبی و سپس با بازگشایی کامل به صورت حضوری انجام شود و تا عادی شدن شرایط باید برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی در مقطع ارشد و دکتری هم برای دانشجویان جدید و هم دانشجویان سنوات گذشته برگزار گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار