فعالیت سه گرمخانه در کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از فعالیت سه گرمخانه در کرمانشاه خبر داد و گفت : ظرفیت اسکان بیش از ۱۰۰ بی خانمان در این مراکز فراهم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت سه گرمخانه در کرمانشاه، گفت : از این تعداد دو گرمخانه مخصوص مردان و یک گرمخانه ویژه زنان است.

او گفت : ظرفیت هریک از گرمخانه‌های مردان ۳۰ تا ۴۰ نفر و ظرفیت گرمخانه زنان ۲۰ تا ۲۵ نفر است.

او از فعالیت گرمخانه‌های کرمانشاه از ساعت ۲۰ شب تا هشت صبح خبر داد و افزود: در پاییز و زمستان ساعت کار گرمخانه‌ها افزایش پیدا کرده و از غروب آفتاب گرمخانه‌ها فعال هستند.

محمدی از ارائه خدمات مختلف در گرمخانه‌های استان خبر داد و افزود: در این مراکز علاوه بر توزیع غذای گرم و صبحانه و استحمام، توزیع بسته‌های بهداشتی، توزیع وسایل تزریق یکبارمصرف، ماسک و ... هم صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: در گرمخانه‌های بانوان توزیع وسایل پیشگیری و بهداشتی در دستورکار قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه گرمخانه‌ها جهت اسکان افراد کارتون خواب در نظر گرفته شده، گفت: جمع آوری این افراد با نیروی انتظامی و شهرداری است و بهزیستی در این زمینه مسئولیتی ندارد.

او افزود: در این مراکز تنها افراد بی خانمان و کارتون خواب استقرار داده شده و چنانچه فرد کارتون خواب معتاد متجاهر باشد به مرکز ماده ۱۶ انتقال پیدا می‌کند.

محمدی ظرفیت مرکز ماده ۱۶ را ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: متاسفانه عمده افراد کارتون خواب را معتادان متجاهر تشکیل می‌دهند.

این مسئول از تمام افراد خواست در صورت مشاهده هرگونه معتاد متجاهر و یا فردی بی خانمان و کارتون خواب با شماره ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار