تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا

در حالی که تا باز شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا زمان زیادی باقی مانده است، اما خبر‌های فراوانی در این باره در رسانه‌های اروپایی منتشر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله چندین هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسد.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

گتوزو در فهرست مربیان مد نظر نیوکاسل

جنارو گتوزو آخرین نامی است که با پست  خالی سرمربیگری نیوکاسل پیوند خورده است.

Tuttomercatoweb گزارش می‌دهد که خورخه مندز، مدیر برنامه شناخته شده جهان فوتبال در تلاش است تا گتوزو جانشین استیو بروس در سنت جیمز پارک شود.

هافبک سابق ایتالیا پس از ترک ناپولی در فصل گذشته بدون تیم است و در فصل تابستان در لیست مربیان مد نظر تاتنهام بود.

مارتینز همچنان در لیست نهایی نیوکاسل است

اگر نیوکاسل بخواهد روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیکی را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه منصوب کند، باید فقط ۲ میلیون پوند بپردازد.

دیلی میل گزارش می‌دهد که مارتینز همچنان در فهرست نهایی نیوکاسل است و بند آزادسازی نسبتاً پایین می‌تواند عاملی در تصمیم این تیم برای استخدام او باشد.

من سیتی و پیشنهاد به ولاهوویچ

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، منچسترسیتی در حال بررسی پیشنهادی در ژانویه برای جذب دوسان ولاهوویچ، مهاجم فیورنتینا است.

این بازیکن ۲۱ ساله که تا به این جای فصل در ۱۱ بازی ۷ گل به ثمر رسانده، در زمستان امسال مورد توجه باشگاه‌های زیادی در سراسر اروپا قرار گرفته است.

آرسنال و یوونتوس از جمله مشتریان این مهاجم هستند، اگر چه مشخص نیست که آیا آن‌ها می‌توانند مبلغ ۶۰ میلیون یورویی مد نظر فیورنتینا را بپردازند یا خیر.

زیدان خواهان مربیگری در PSG است

به گزارش فوت مرکاتو، زین الدین زیدان برای کار در پاری سن ژرمن ابراز تمایل کرده است.

سرمربی فرانسوی از زمان جدایی اش از رئال مادرید مخالف پیوستن به تیم لیگ فرانسه بوده، اما او نظر خود را تغییر داده است و اگر سران PSG بخواهند مائوریسیو پوچتینو را برکنار کنند، به پیشنهاد آن‌ها گوش خواهد داد.

مورینیو سبایوس را می‌خواهد

 ژوزه مورینیو از رم خواسته است تا دنی سبایوس را از رئال مادرید به خدمت بگیرد.

این بازیکن آماده ترک مادرید و رئال بتیس در رقابت برای جذب سبایوس پیشرو است، اما رم ممکن است آن‌ها را به چالش بکشد؛ زیرا مورینیو از تحسین کنندگان این بازیکن است.

گواردیولا: ژاوی آماده مربیگری بارسلونا است

پپ گواردیولا معتقد است ژاوی، اسطوره بارسلونا آماده است تا هدایت این باشگاه را بر عهده بگیرد و می‌گوید هم تیمی سابقش نسبت به زمانی که مربیگری را آغاز کرد، تجربه مدیریتی بیشتری دارد.

در حالی که گواردیولا حاضر نشد در مورد این که چه کسی جانشین کومان خواهد شد، صحبت کند؛ او اشاره کرد که در مورد استعداد ژاوی برای این کار تردیدی ندارد و امیدوار است باشگاه بتواند فرم قدیمی خود را پیدا کند.

راجرز در صدر لیست مربیان مورد علاقه منچستریونایتد

ESPN می‌گوید برندان راجرز در رقابت برای جانشینی اوله گونر سولشر در منچستریونایتد از آنتونیو کونته جلوتر است.

سرمربی لسترسیتی که در سال ۲۰۲۱ با روباه‌ها به دو قهرمانی دست یافت، مربی مورد علاقه منچستریونایتد است و در اولدترافورد شانس بیشتری نسبت به کونته، سرمربی سابق چلسی و اینتر دارد.

با این حال سولشر هنوز زمان دارد تا شغل خود را در تئاتر رویا‌ها حفظ کند.

آرتتا: آرسنال برای سالیبا در فصل آینده جا دارد

میکل آرتتا می‌گوید ویلیام سالیبا می‌تواند پس از بازگشت از مارسی در فصل آینده، برای حضور در ترکیب آرسنال بجنگد.

این بازیکن ۲۰ ساله از زمانی که در سال ۲۰۱۹ از سنت اتین به آرسنال پیوست، سومین دوره قرضی خود را در فرانسه سپری می‌کند.

این مدافع میانی در این فصل با مارسی عملکرد درخشانی داشته است.

بارسا برای دمبله ضرب الاجل تعیین کرد

Calciomercato می‌گوید عثمان دمبله پس از جدایی رونالد کومان، یک ماه فرصت دارد تا در مورد آینده خود در بارسلونا تصمیم بگیرد.

وضعیت این بازیکن فرانسوی در نیوکمپ، به ویژه با آخرین تغییرات باشگاه، همچنان نامشخص است و به همین دلیل اکنون بارسا ضرب الاجل یک ماهه‌ای برای او تعیین کرده تا درباره آینده خود تصمیم گیری کند.

یوونتوس در ژانویه به سراغ ولاهوویچ می‌رود

یوونتوس برای جذب دوسان ولاهوویچ از فیورنتینا اقدام خواهد کرد.

تیم یوونتوس به شدت خواهان این مهاجم است و Tuttosport گزارش می‌دهد که آن‌ها نمی‌خواهند تا پایان فصل برای جذب او صبر کنند، اما آن‌ها باید قبل از این که بتوانند دستمزد او را تامین کنند، برخی از بازیکنان را بفروشند و آرون رمزی کاندیدای اصلی برای انتقال است.

اینتر اریکسن را می‌فروشد

اینتر تایید کرده است که به دنبال فروش کریستین اریکسن به تیمی در کشور دیگر است تا این هافبک بتواند به حرفه خود ادامه دهد.

این ملی پوش دانمارکی پس از ایست قلبی در زمین بازی در یورو ۲۰۲۰ مقابل فنلاند، به دستگاه دفیبریلاتور مجهز شد که باعث شد او نتواند در ایتالیا حضور داشته باشد.

ژاوی کومان را در بارسلونا می‌خواهد

به گزارش اسپورت، ژاوی هرناندز در صورتی که هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد، می‌خواهد کینگزلی کومان را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد.

این بازیکن اسپانیایی قرار است سرمربیگری در نیوکمپ را بر عهده بگیرد و به سران باشگاه گفته است که می‌خواهد کومان یکی از اولین خریدهایش باشد.

لیورپول تکلیف صلاح را قبل از ژانویه روشن می‌کند

به گفته Football Insider، سران لیورپول قصد دارند تا قبل از پنجره ژانویه با محمد صلاح بر سر قرارداد جدید به توافق برسند.این ملی پوش مصری در حال حاضر تا تابستان ۲۰۲۳ با لیورپول قرارداد دارد.

در حالی که صلاح تمایلی به ترک آنفیلد نشان نداده است، خواسته‌های او برای امضای قرارداد جدید باعث اختلاف هر دو طرف شده ، اما اکنون به نظر می‌رسد که باشگاه برای حفظ او در مرسی ساید خواسته هایش را پذیرفته است.

کولیبالی به یوونتوس نمی‌رود

طبق گزارش موندو دپورتیوو، کالیدو کولیبالی ناپولی را به مقصد یکی از تیم‌های منچسترسیتی، بارسلونا یا رئال مادرید ترک خواهد کرد.

این بازیکن هر شایعه‌ای مبنی بر پیوستنش به تیم یوونتوس را رد کرده، اما او برای انتقال به خارج از کشور و پیوستن به تیم‌های منچسترسیتی، بارسلونا یا رئال مادرید ابراز علاقه کرده است.

بارسا به امضای قرارداد با ژاوی نزدیک شده است

طبق ادعای فابریزیو رومانو، بارسلونا در حال آماده سازی اسناد و قرارداد‌ها برای انتصاب ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید است.

پس از حل مشکل سرمربی، تمرکز هیئت مدیره بر روی قرارداد‌های جدید دمبله، گاوی و آرائوخو خواهد بود.

تمدید قرارداد دیبالا با یوونتوس

دیبالا قرارداد خود را با یوونتوس تا سال ۲۰۲۶ تمدید خواهد کرد.

منچستریونایتد علاقه خود را به کونته از دست داد

مطالبات گران آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی یونایتد‌ها را از استخدام او دلسرد کرد.

کونته سرمربی سابق چلسی و اینتر خواهان قراردادی سه سال و نیمه به ارزش حدود ۱۸ میلیون پوند در هر فصل است که بسیار بیشتر از آن چیزی است که یونایتد حاضر است بپردازد.

روزنامه دیلی استار ادعا می‌کند ممکن است پس از این که باشگاه منچستریونایتد علاقه خود را به استخدام کونته از دست داد، سولشر مهلت بیشتری برای سر و سامان دادن به امور تیمش داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار