تأکید امام جمعه کرمان بر رعایت عدالت در همه بخش‌های جامعه

امام جمعه کرمان گفت: باید عدالت در همه بخش‌های جامعه به نحوی دنبال شود که همه مردم به ویژه اقشار کم برخوردار آن را به خوبی حس کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در آیین این هفته نماز وحدت بخش جمعه کرمان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا، بر بسیج شدن، همه جهان اسلام تأکید کرد و گفت: وحدت در جهان اسلام از واجبات و‌ضروریات است تا تمدن پیشروی اسلامی محقق شود.

او به بیان بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیرشان پرداخت و افزود: معظم له به سه صفت مهم صبر در همه احوال زندگی شخصی و اجتماعی، عدل و اخلاق تأکید کرده اند.

وی تصریح کرد: عدل شاه بیت زندگی همراه با آرامش است و ضمن توجه به عدل شخصی، باید هر زمان قدرت داریم، از آن در راستای توسعه عدالت استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تأکید کرد: باید عدالت در همه رده های‌جامعه به نحوی دنبال شود که همه مردم به ویژه قشر کم برخوردار آن را به خوبی حس کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: مردم باید در تمامی بخش‌ها به ویژه در بخش معیشتی و اقتصادی عدالت را حس کنند و برای تحقق عدالت باید با مفاسد به صورت جدی برخورد شود.

او افزود: مسئولان باید در کنار مردم باشند و دسترسی مردم به آن‌ها آسان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، رعایت اخلاق نبوی و علوی را از مهمترین شاخصه‌های افراد حرب اللهی دانست و تصریح کرد: هر چه آدم خود را بیشتر حزب اللهی و انقلابی می‌داند، باید اخلاق بهتری داشته باشد.

او در بخش دیگری از سخنانش به رسالت اصحاب رسانه اشاره کرد و بیان داشت: رسانه‌ها و مطبوعات باید اخلاق محور باشند؛ اگر چه متاسفانه در فضای مجازی مطالبی مطرح می‌شود که با واقعیت خیلی فاصله دارند؛ اما جریان انقلابی و اخلاقی باید از آنچه با اخلاق منافی است، دوری کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان، گفت: ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی، به خاک و خون کشیده شده دانش آموزان در رژیم پهلوی و تبعید امام راحل است و ریشه همه این موارد به استکبار جهانی بر می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: جنگ و دعوای بی امان بین استکبار و جبهه تقوایی و الهی هیچوقت تمام شدنی نیست و ۱۳ آبان، تبلور اراده ملتی است که در مقابل استکبار جهانی مردانه ایستاده و پرچمدار این مبارزه در دنیای امروز است.

امام جمعه کرمان بر بهره گیری از آموزه‌های عاشورایی تاکید و تصریح کرد: افرادی که از خط ائمه و انبیا دفاع نمی‌کنند، جزو مبطلون (فرادی که به باطل تمسک می‌کنند) هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار