سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد؛

موفقیت نیروهای یمنی در مرحله دوم عملیات «بهار پیروزی»

یحیی سریع اعلام کرد نیروهای یمنی مرحله دوم عملیات ربیع‌النصر را با آزادسازی کامل شهرستان‌های جوبه و جمل مراد در استان مأرب با موفقیت انجام دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با اشاره به پیروزی ارتش و نیروهای مردمی یمن دربرابر ائتلاف متجاوز سعودی در استان مأرب، اعلام کرد: «نیرو‌های ما مرحله دوم عملیات ربیع‌النصر (بهار پیروزی) را با آزادسازی کامل شهرستان‌های جوبه و جمل مراد در استان مأرب با موفقیت انجام دادند و به دنبال این عملیات خسارت‌های سنگینی به مزدوران دشمن تحمیل شد.»

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد: «نیرو‌های مسلح از نقش بزرگ قبایل مأرب در موفقیت این عملیات تمجید می‌کنند. قبایل مأرب در شکست مزدوران، خیانتکاران و دشمنان ملت یمن مشارکت داشتند.»


بیشتر بخوانید:


یحیی سریع همچنین با اعلام این‌که «از افراد فریب‌خورده در مأرب می‌خواهیم که اقدامات نظامی خود را فوراً متوقف کنند»، افزود: «از آن‌ها می‌خواهیم تا از فرصت پیش آمده برای خود که طولانی نخواهد بود استفاده کنند. نیرو‌های ما امنیت آن‌ها و دارایی هایشان را تأمین خواهند کرد.»

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین تأکید کرد: «به تمام آزادگان یمنی می‌گوئیم که برای آزادی سرزمین‌های باقی‌مانده کشور آمادگی کامل داریم.»

منابع محلی یمن امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که نیرو‌های انصارالله پس از مذاکرات و توافق با قبایل، منطقه جبل مراد در استان مأرب را تحت کنترل خود درآوردند.

نزدیک به ۷ سال است که عربستان سعودی با یک ائتلاف متجاوز عربی و با حمایت آشکار انگلیس و آمریکا به کشور یمن حمله کرده‌اند. ائتلاف متجاوز سعودی مردم یمن را تحت شدید‌ترین حملات نظامی و محاصره‌های اقتصادی قرار دادند که جنایات فاجعه‌آمیزی در این ۷ سال رقم خورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار