رئیس سازمان بهزیستی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تامین نیازهای خانواده هایی که فرزند معلول دارند در اولویت کار بهزیستی است

قادری گفت: درخواست‌های خانواده‌هایی که فرزند معلول دارند باید پیگیری شود و حتما از سازمان‌های بزرگی مانند کمیته امداد جهت تشریک مساعی بهره خواهیم برد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی محمد قادری رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران گفت: ان‌شاء‌الله با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌هایی که در این سازمان بسیار بزرگ و تخصصی نهادینه شده است بتوانیم تلاش و پیگیری کنیم و خدمت حداکثری را برای جامعه هدف انجام دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی در پاسخ به این سوال که اولویت‌هایش برای بهزیستی چیست بیان کرد: باتوجه به موضوع بخش‌های مختلف، نمی‌توانیم بگوییم که حوزه‌ی توان‌بخشی مقدم بر حوزه‌ی اجتماعی است. زیرا حوزه‌ی پیشگیری بسیار با اهمیت است  و همه‌ی این مبانی باید پیگیری شود.

قادری تصریح کرد: همه‌ی انجمن‌ها و دوستانی که در قالب‌های مختلف فعالیت می‌کنند از جمله خانواده‌هایی که فرزند اوتیسم دارند، خانواده‌هایی که فرزند معلول دارند و از کار افتاده هستند و یا زنان معزز سرپرست خانوار و فاقد سرپرست، درخواست‌های  این عزیزان باید رسمی‌سازی و پیگیری شود و حتما از سازمان‌های بزرگی مانند کمیته امداد جهت تشریک مساعی بهره خواهیم برد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به معظلات متعددی که در بین جامعه هدف سازمان بهزیستی وجود دارد ادامه داد: به ترتیب شروع به حل موضوع کودکان کار و کودکان خیابانی  خواهیم کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: امیدوارم در گزارشی که به فضل خدا در ۶ ماه تا یک سال دیگر ارائه می‌دهیم، یک جهشی در عملکرد بهزیستی محسوس شود.

قادری در پاسخ به این سوال که چرا حکم خود را روی سرش گذاشت اظهار کرد: من فکر می‌کنم  هر حکمی که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اخذ می‌شود بسیار مهم است از این جهت که پای صندلی‌ها و کرسی‌های مدیریتی کشور خون شهدا ریخته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در خانواده‌اش کسی معلولیتی دارد افزود: ما سال‌ها اندیشه و بررسی کردیم، دوستانی داشتیم و خانواده‌هایی داریم که معلولیت دارند. ثمره‌ی رسیدگی به زندگی عزیزانی که نخبه بودند و تلاش کردند  را دیده ایم و می دانیم که حمایت از آنها موجب موفقیتشان می شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار