پادکست ورزشی؛

از ورود مهاجم مد نظر استقلال به تهران تا تکذیب مذاکره پرسپولیس با مهاجم تیم ملی

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

مهاجم مد نظر استقلال وارد تهران شد.

رودی گستد، مهاجم فرانسوی که سابقه بازی در تیم‌های استون‌ویلا، میدلزبورو و بلکبرن انگلیس را دارد برای عقد قرارداد با استقلال وارد این باشگاه شد.

یک روزنامه عربستانی از شیوع ویروس آنفلوانزا در اردوی الهلال عربستان پیش از مصاف این تیم با پوهانگ استیلرز کره جنوبی خبر داده است.

درحالی که پیش از این اعلام شده بود باشگاه پرسپولیس با کاوه رضایی مذاکره‌ای داشته است، اما مدیران باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرده اند.

بهرام رضاییان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از بدهی مالیاتی ۷۰ میلیاردی فدراسیون فوتبال خبر داده است.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته فرصت ثبت نام برای کارگزار باشگاه پرسپولیس ۱۰ آبان خواهد بود و بلافاصله یک روز بعد از قرعه کشی، کارگزار جدید این باشگاه برای فصل آینده معرفی خواهد شد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک از سرگردانی بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای جامعه ورزشی افغانستان در این کشور خبر داد و از کمیته‌های ملی المپیک درخواست کرد برای خروج اعضای جامعه ورزشی افغانستان از این کشور و اعطای پناهندگی به آن‌ها همکاری کنند.

در روز دوم مسابقات بوکس قهرمانی جهان شاهین موسوی به مصاف توراتوف، بوکسور مشهور قرقیزستانی رفت و در ۳ راند پیاپی به برتری رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار