رفع اختلال در سامانه جایگاه‌های سوخت خراسان شمالی

در پی قطع سراسری سامانه‌های جایگاه‌های سوخت کشور، سامانه جایگاه‌های سوخت در خراسان شمالی هم قطع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، در پی قطع سراسری سامانه‌های جایگاه‌های سوخت کشور، جایگاه‌های سوخت در خراسان شمالی هم قطع شد، از ساعتی قبل و در پی قطع سامانه تحویل سوخت، سرویس دهی به خودرو‌ها غیر ممکن شد.

به همین منظور نشست اضطرای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی برقرار شد تا تصمیمات لازم برای برطرف شدن مشکل اتخاذ شود.


بیشتر بخوانید


آنطور که مسئولان شرکت پخش فراورده‌های نفتی اعلام کردند از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز مشکل برخی جایگاه‌های سوخت در خراسان شمالی رفع شد.

آغاز به کار جایگاه‌های سوخت خراسان شمالی

بیشتر جایگاه‌های سوخت خراسان شمالی پس از رفع نقص فنی فعالیت خود را آغاز کردند.

شکوری مدیر شرکت فراورده‌های نفتی خراسان شمالی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت:جایگاه‌های سوخت محمدی در ۳۲ متری شهدا،محمدپور گلستان شهر، سیدی ورودی شهر بجنورد و جایگاه ابراهیمی در شهر بجنورد فعال شدند.

شکوری افزود: جایگاه‌های یکه سعود، غلامان، قشم شمی و پارس اسفراین، صداقت جاجرم و مکرمی شیروان هم فعالیت خود را آغاز کرده اند.

رفع اختلال در سامانه جایگاه‌های سوخت خراسان شمالی

تعداد جایگاه‌های سوخت فعال در خراسان شمالی به ۱۸ جایگاه رسید

شکوری مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: از تعداد ۵۰ جایگاه سوخت در خراسان شمالی ۱۸ جایگاه فعال شده و در حال حاضر به صورت آزاد سوخت ارایه می‌شود.

ارائه بدون وقفه سوخت در جایگاه‌های خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از ارائه بدون مشکل سوخت در شماری از جایگاه‌های سوخت مرکز استان و شهرستان‌ها خبر داد.

 در پی مشکل فنی ایجاد شده در سامانه کارت هوشمند سوخت، از ساعت ۱۱ و نیم امروز، استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور و خراسان شمالی دچار وقفه شد، اما با وجود خارج شدن سامانه هوشمند سوخت از مدار، امکان سوخت گیری به صورت آزاد فراهم است.

البته از ظهر امروز مردم توانستند با قیمت آزاد سوختگیری کنند.

شکوری مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از ارائه بدون مشکل سوخت در شماری از جایگاه‌های سوخت مرکز استان و شهرستان‌ها خبر داد و گفت: خدمت رسانی جایگاه‌های محمدی، محمدپور، سیدی و ابراهیمی به روش قدیمی در حال انجام است و در همه شهرستان‌ها برای احیای دست کم چهار نازل سوخت، تلاش می‌شود.

رفع اختلال در سامانه جایگاه‌های سوخت خراسان شمالی

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.