مخبر در جلسه هماهنگی نهمین سفر استانی رئیس جمهور:

دستگاه‌ها با دقت اجرای مصوبات سفرهای استانی را پیگیری کنند

معاون اول رئیس جمهور از دستگاه‌های اجرایی خواست تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفرهای استانی پیگیری کنند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان عصر امروز سه شنبه به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

محمد مخبر در این جلسه با تاکید بر لزوم اجرای کامل و دقیق وعده‌ها و مصوبات سفر‌های استانی رئیس جمهور، گفت: دستگاه‌های اجرایی فقط پیشنهاداتی را مطرح کنند که از اجرای کامل آن مطابق با برنامه زمابندی اطمینان داشته باشند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های استانی پیگیری کنند تا شاهد رضایتمندی جامعه و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم باشیم.

در این جلسه که در آستانه نهمین سفر استانی رئیس جمهور و با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، ورزش و جوانان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، استاندار سمنان، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و نمایندگان دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط برگزار شد، توافقات و هماهنگی‌های لازم در خصوص طرح‌های اولویت دار استان سمنان مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

در این نشست همچنین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل، متعهد به اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی برای رفع مسائل و تنگنا‌های استان سمنان شدند تا پس از تصویب این طرح‌ها در سفر استانی رئیس جمهور، بستر‌های لازم برای سرعت بخشیدن به روند توسعه این استان مهیا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
سفر استانی فقط با وعده و وعید به درد نمیخوره باید به عهدشون عمل کنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
ایشان بهتر است اول در خصوص 50 میلیون دوز واکسن تا پایان شهریور توضیح دهند بعد از دستگاه ها بخواهند به و ظیفه خود عمل کنند!ایشان با دادن وعدههای پوچ و اطلاعات غلط به میدران کشور عملا در تلفات حود 700 نفر در روز بابت کرونا شریک هستند .به خدا واگذارتان می کنیم با چه رویی پست قبول کرده اید با کدام مدیریت !یک خط واکسن را نتوانستند مدیریت کنند انوقت معاون اول شده اند!؟
آخرین اخبار