ساعی: امیدوارم هر شخصی که در انتخابات فدراسیون پیروز می‌شود برای تکواندو دل بسوزاند

پرافتخارترین المپین ورزش ایران در مورد انتخابات فدراسیون تکواندو توضیحاتی را بیان کرد.

هادی ساعی پرافتخارترین المپین ورزش ایران در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخابات فدراسیون تکواندو و مسابقات بین المللی تکواندو که در تهران برگزار شد اظهار کرد: سی و یکمین دوره مسابقات جام فجر در تهران برگزار شد و همه ورزشکاران فرصت داشتند در ۳ مسابقه بین المللی شرکت کنند. کشور‌های خوبی در این مسابقات شرکت کردند. یکی از امتیازات مثبت فدراسیون برگزاری این مسابقات در یک هتل بود و ورزشکاران در هتل اقامت داشتند و برای شرکت در مسابقات مشکل زیادی نداشتند.

او ادامه داد: تکواندوکاران ملی پوش در قالب تیم‌های باشگاهی خود در این مسابقات شرکت کردند آرمین هادی پور به علت مصدومیت در این مسابقات شرکت نکرد، اما میرهاشم حسینی در این مسابقات بین المللی شرکت کرد و توانست نتیجه خوبی هم کسب کند. اکثر ورزشکاران در مسابقات G ۲ شرکت می‌کنند به دلیل اینکه این مسابقات امتیاز بیشتری نسبت به G ۱ دارد و سطح آن مسابقات بالاتر است. برگزاری این مسابقات در خانه تکواندو مقدور نبود و برای سهولت ورزشکاران و مربیان این مسابقات در هتل برگزار شد. هزینه این مسابقات بین المللی و تیم امید تکواندو را فدراسیون پرداخت کرده است، اما بقیه افراد به صورت آزاد هزینه‌های خود را پرداخت کردند. فدراسیون با رایزنی توانست قیمت هزینه هتل را برای ورزشکاران کمتر کند.

هادی ساعی در مورد انتخابات فدراسیون تکواندو اظهار کرد: پولادگر چندین سال است که رئیس فدراسیون تکواندو است و زحمت‌های زیادی برای این فدراسیون کشیده است. ما در طول ریاست پولادگر توانستیم به افتخارات زیادی دست پیدا کنیم. یکی از دلایلی که من در انتخابات فدراسیون تکواندو شرکت کردم، توصیه خیلی از بزرگان و پیشکسوتان بود. به غیر از من افراد واجد شرایط دیگری هم در این انتخابات شرکت کردند که همه آن‌ها از خانواده تکواندو هستند. امیدوارم هر اتفاقی که می‌خواهد رخ دهد که به صلاح تکواندو باشد و تکواندو را به دوران خوب خود بازگزداند. هر شخصی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌شود باید همه بزرگان، قهرمانان و پیشکسوتان را دور هم جمع کند. نقطه ضعف ما در تکواندو این است که همدلی بین همه برقرار نیست. من امیدوارم که اگر این همدلی در تکواندو صورت بگیرد، اکثر مشکلات ما حل خواهد شد.

پرافتخارترین المپین ورزش ایران در مورد جوان گرایی و فرصت دادن به جوانان گفت: در این مسابقات ما به جوانان فرصت دادیم که خودشان را مطرح کنند. ما در کمیته فنی این مسابقات تصمیم گرفتیم که در این تورنمت از جوانان  استفاده کنیم و تکواندوکاران بتوانند با جمع کردن امتیازات رنکینگ خود در مسابقات زیر ۲۱ سال که حدود ۲ ماه دیگر در کره جنوبی برگزار می‌شود، شرکت کنند. هر تکواندوکاری که در آن مسابقات امتیاز بگیرد وارد سیستم رنکینگ خواهد شد. این مسابقات آزاد (اوپن) است و می‌توانیم با تعداد نفرات بیشتری در این مسابقات شرکت کنیم. این یک فرصت عالی برای تکواندوکاران است که قبل از مسابقات جهانی عملکرد خوبی را از خودشان به نمایش بگذارند و وارد سیستم رنکینگ شوند. بعد از این مسابقات تکواندوکاران از طرف فدراسیون جهانی برای مسابقات دعوت خواهند شد. ما در ترکیب تیم اصلی خود برای مسابقات جهانی به مشکل خورده ایم و برای برخی از وزن‌ها نفرات ثابتی نداریم و باید به جوانان در این مسابقات اعتماد کنیم و به آن‌ها فرصت مناسبی دهیم که خودشان را در این مسابقات نشان دهند.

هادی ساعی در آخر صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: قبل از مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی برگزار می‌شود که این مسابقه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. این مسابقات ۱۴۰ امتیاز دارد و اگر ما نتوانیم آن را کسب کنیم، کار دشواری برای کسب سهمیه خواهیم داشت. هر تکواندوکار می‌تواند ۱۴۰ امتیاز کسب کند. باید به تصمیمی که کمیته فنی در خصوص مربیان تیم ملی تکواندو گرفتند، احترام بگذاریم. من تا آخرین لحظه انتخابات تکواندو هستم. اگر خانواده تکواندو به من اعتماد کند و به من رای دهند، برنامه‌های زیادی دارم که حتما این برنامه‌ها را برای اعضای مجمع ارسال می‌کنم، اگر این برنامه‌ها تایید شود، من در خدمت خانواده بزرگ تکواندو هستم. امیدوارم هر شخصی که در انتخابات فدراسیون تکواندو پیروز می‌شود، برای تکواندو برنامه‌های خوبی داشته باشد و دل بسوزاند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار