ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۷ هزار سرباز کرمانشاهی

معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از آموزش هفت هزار و ۱۰۰ نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان در مرحله سوم طرح «سرباز مهارت» خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر والی گفت: اجرای این طرح در قالب تفاهم نامه فی مابین ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی، باهدف آموزش و توانمندسازی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در سطوح بدو خدمت، حین خدمت و پس از خدمت منعقد شده است.

او با اشاره به لزوم مهارت آموزی به سربازان گفت: سربازان پس از سپری کردن دوران خدمت، وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شوند که طبیعتا فراگیری آموزه‌های حوزه اشتغال و مهارت‌های زندگی در حین خدمت تا حد زیادی می‌تواند در انتخاب مسیر صحیح در حوزه‌های یادشده برای آن‌ها راهگشا باشد.

معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به همکاری و همراهی بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان در استان در اجرای این طرح گفت: در هفت ماه سپری شده از سال جاری، هفت هزار و ۱۰۱ نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان در قالب این طرح، از آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت عمومی اشتغال بهره‌مند شدند.

او افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۳۶۰ نفر از آموزشگاه رزم مقدماتی شهدا نزسا کرمانشاه، یک هزار و ۲۶۶ نفر از آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت خواه گیلان غرب و تعداد سه هزار و ۴۷۵ نفر نیز متعلق به مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی ناجا است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.