محمدی:

تمامی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت چهارمحال و بختیاری دارای حامی هستند

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: با مشارکت کریمانه مردم استان در پویش ایران همدل، تمامی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت دارای حامی مالی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید محمدی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در همایش ملی طرح «ایران مهربان» اظهار داشت: با مشارکت کریمانه مردم استان در پویش ایران همدل، تمامی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت دارای حامی مالی هستند.

او بیان کرد: ۵۱۸۸ یتیم و فرزند محسنین خانواده‌های تحت حمایت استان در سامانه اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام شده‌اند.


بیشتر بخوانید


محمدی بابیان اینکه از این مجموع ۲۱۵۴ نفر از ایتام و ۳۰۳۴ نفر نیز فرزند محسنین هستند افزود: فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

او با اشاره به حمایت کارمندان از ایتام و فرزندان محسنین اضافه کرد: ۲۸۸۷ نفر از کارمندان استان در این پویش شرکت کرده‌ا‌ند. محمدی با اشاره به حامیان خارج از کشور ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گفت: ۴۱ حامی خارج از کشور از ۷۹۵ نفر از ایتام و فرزندان محسنین حمایت مالی می‌کنند.

محمدی گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ دلخواه سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

لازم به ذکر است، همایش ملی طرح «ایران مهربان» به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد استان، جناب سرهنگ فولادی رئیس بسیج سازندگی استان، شهرام مقدس مدیرکل امور اجتماعی استانداری، اعلایی معاون دادگستری استان و جناب سرهنگ مرادی جانشین فرماندهی سپاه استان که از حامیان ایتام و فرزندان محسنین هستند و همچنین محمدامین افرا حامی ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین در سراسر کشور نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار