درخواست جنبش تحریم برای بایکوت نمایشگاه اکسپوی دبی به سبب حضور صهیونیست‌ها

جنبش «تحریم رژیم صهیونیستی»، بایکوت نمایشگاهِ اکسپوی دبی را به دلیل مشارکت رژیم اشغالگر قدس در این نمایشگاه خواستار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری صفا، جنبش تحریم علیه رژیم صهیونیستی موسوم به بی دی اس، از چهره‌های معروف به ویژه هنرمندان در دنیای عرب، خواست به دلیل مشارکت رژیم صهیونیستی در نمایشگاه اکسپوی دبی، این نمایشگاه را تحریم کنند.

این جنبش با انتقاد از تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل مشارکت در نمایشگاه اکسپو، این نهاد را نماینده مردم فلسطین ندانست و افزود: مردم فلسطین خواستار تحریم اسرائیل در همه ابعادند.

بی دی اس همچنین تحریم مرکز پیلی (Paley) وابسته به صندوق صهیونیستی قدس را خواستار شد. این مرکز مورد حمایت شهرداری رژیم اشغالگر در قدس، وزارتخانه‌ها و بانک‌های رژیم صهیونیستی است.

پویش‌های تحریم علیه رژیم صهیونیستی، حملات اخیر نظامیان اشغالگر را به فلسطینیان در جشن میلاد پیامبر (ص) در قدس محکوم کردند و این اقدام را نقض آزادی عقیده و بیان و زیر پا گذاشتن اصل احترام به ادیان دانستند.

فعالان در حوزه تحریم علیه رژیم صهیونیستی اخیرا با به راه انداختن توئیت‌ها و هشتگ‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، خواستار آزادی بازداشت شدگان اداری و آن دسته از اسرای دربند فلسطینی شدند که در اعتصاب غذا به سر می‌برند.

پویش تحریم بار دیگر بر ضرورت تحریم شرکت امنیتی جی ۴ اس"G۴S" رژیم صهیونیستی تاکید و دلیل این خواسته را پشتیبانی این شرکت از شهرک نشینان و حمایت از سیاست سرکوب اسرای در بند اعلام کرد.

فعالان پویش تحریم همچنین اقدام وزارت آموزش و پرورش مغرب در رونمایی از کتاب "فرزندان ابراهیم" نوشته دیوید گوفرین سفیر رژیم صهیونیستی در مغرب و همچنین اظهارات وزیر کشور بحرین در مخالفت با تظاهرات علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. وزیر بحرینی تظاهرات علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را هرج و مرج و آشوب طلبی خوانده است. این فعالان همچنین از اظهار نظر سیف الدین عبدالله وزیر امور خارجه مالزی ضد عادی سازی روابط و حمایتهایش از مردم فسلطین استقبال کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار