ماجرای معوقات پاکبانان شهرداری کمال شهر به کجا کشید؟/ قرارداد پاکبانی و پشت میز نشینی در فرمانداری!

گزارش شهروند خبرنگار ما حاکی از معوقات چهار ماهه حقوق پاکبانان شهرداری کمال شهر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، براساس گزارش شهروند خبرنگارمان از به تعویق افتادن حقوق برخی پاکبانان شهرداری کمال شهر مطلع شدیم.

یکی از این پاکبانان می گوید: برخی از ما چهار ماه است که حقوق دریافت نکرده ایم و وقتی علتش را از پیمانکار می پرسیم جوابی درستی به ما نمی دهد.

ما پیش تر این موضوع را با یک منبع آگاه در شهرداری کمال شهر درمیان گذاشته بودیم و او نیز از اجرای تعهدات شهرداری در قبال پیمانکار مربوطه خبر داده بود.

هرچند بارها به این موضوع پرداخته بودیم اما به درخواست پاکبانان برای پیگیری بیشتر ماجرا را با رئیس شورای اسلامی کمال شهر مطرح کردیم.

محسن افشار در این باره به خبرنگار ما گفت: متاسفانه در دوره قبلی شورا قرارداد پاکبانی با صد و پنج نفر منعقد می شود که تنها پنجاه نفر از آنان در سطح شهر مشغول رفت و روب هستند و سایر این افراد در استانداری و فرمانداری فعالیت می کنند.

او افزود: تعداد کم پاکبانان باعث شده است که پاکیزگی شهر هم به صورت مطلوب انجام نشود.

رئیس شورای شهر کمال شهر گفت: اوضاع مالی شهرداری خوب نیست و ما نتوانسته ایم هزینه های پیمانکار را تامین کنیم.

او افزود: شهرداری باید به دنبال پیمانکاری با درجه بالا باشد که اگر در پرداختی به او دچار اختلال شدیم بتواند حقوق پاکبانان را پرداخت و بعدا از ما دریافت کند.

افشار گفت: لغو ارائه جواز به اراضی قولنامه ای بخش قابل توجهی از درآمد شهرداری کمال شهر را کاهش داده است.

او افزود: اواسط یا اواخر آبان ماه قرداد جدیدی برای جذب نود پیمانکار منعقد می شود که امیدواریم از طریق آن بتوانیم مشکل پاکبانان را حل کنیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.