کشف ۲۲۲ کیلوگرم تریاک در شهرستان میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۲۲۲ کیلوگرم تریاک در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان "میناب" در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو ۲۲۲ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

سردار جعفری افزود: ماموران انتظامی پلیس مبارزه باموادمخدر شهرستان "میناب" با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر از هشتبندی به میناب مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقرار دادند.

او گفت: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و حین گشت زنی و کنترل محور هشتبندی به میناب به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار جعفری گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس است و در این رابطه از مردم می‌خواهیم هر گونه مورد مشکوک در این زمینه را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.