سفر قریب الوقوع نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات

سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سفر قریب الوقوع نفتالی بنت به امارات خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد نفتالی بنت به زودی در سفری رسمی راهی امارات می‌شود.

«آویر جندلمن» سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه توییتری خود نوشت: نخست وزیر بنت به زودی برای انجام نخستین سفر رسمی به امارات سفر می‌کند.

او همچنین در توییت دیگری اعلام کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امشب و پس از پایان سبت (تعطیلی شنبه مقدس) با نخست وزیر نفتالی بنت تماس گرفت. در مکالمه آن‌ها پوتین از نخست وزیر بنت پرسید که آخر هفته نخست وزیر در سوچی چگونه بود و از او به خاطر دیدار خوب و عمیق دیروز آن‌ها تشکر کرد.

گفتنی است ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روز جمعه در گفتگو با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: همانطور که می‌دانید، ما تلاش می‌کنیم تا دولت سوریه به اوضاع پیشین و باثبات خود بازگردد. درباره این موضوع، مسائل چالش برانگیز زیادی وجود دارد.

پوتین اضافه کرد: میان روسیه و اسرائیل برخی نقاط مشترک و فرصت همکاری به ویژه در زمینه مقابله با تروریسم وجود دارد. من تمایل دارم درباره وضعیت منطقه خاورمیانه هم به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

در مقابل نفتالی بنت هم در این دیدار گفت: مردم اسرائیل، پوتین را دوست واقعی خود می‌دانند و در مورد عملکرد ارتش اتحاد جماهیر شوروی و نقش آن‌ها در پیروزی بر نازیسم قدردانی می‌کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: این دیدار به توسعه همکاری‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی بین ما تبدیل خواهد شد. ما پتانسیل بزرگی داریم و می‌توانیم تجارت خود را به میزان قابل توجهی با روسیه افزایش دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
اینم از دوست صمیمی ایران روسیه همه محاسبات شما درست از اب درنیامد مثل اذر بایجان مثل امارات مثل بحرین و در اینده همه کشورها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
خدا بخیر کنه
آخرین اخبار