خدابخشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس تحقق احکام برنامه ششم توسعه را بررسی می‌کند/ تمدید ۶ ماهه برنامه ششم کافی است

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: این کمیسیون برای انجام مراحل بررسی و تدوین برنامه هفتم توسعه، در حال دریافت گزارش‌ عملکرد از وزارتخانه‌هاست.

محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به روزهای پایانی اجرای قانون برنامه ششم توسعه اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه برای انجام مراحل بررسی و تدوین برنامه هفتم توسعه، در حال دریافت گزارش‌ عملکرد احکام برنامه ششم هریک از وزارتخانه‌ها است تا میزان تحقق و اجرای هدف‌گذاری‌ها را بررسی کند و همچنین، آسیب‌شناسی انجام شود. 

وی با اشاره به نظر مرکز پژوهش‌های مجلس مبنی بر تمدید یکساله برنامه ششم توسعه ، یادآور شد: در این باره باید نظر دولت را در مورد تمدید قانون برنامه ششم توسعه دریافت کرد. به نظرم در صورت تمدید، ۶ ماه کافی است تا فرصت ارائه برنامه هفتم وجود داشته باشد؛ چراکه در حال حاضر دولت درگیر تدوین و بررسی لایحه بودجه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن نظریان
۰۶:۴۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام
اگه دولت اهتمامی به ابلاغ برنامه هفتم توسعه
اانداره لا اقل قانون بازگشت به کار جانبازان بازنشسته رو تا پایان امسال به دستگاه های دولتی ابلاغ کنه. تا جانبازانی که پس از سال 96 بازنشست شدند بتوانند به کار بازگردند.
آخرین اخبار