قلی زاده:

۵۱ شکارچی متخلف در زنجان دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست استان زنجان از دستگیری ۵۱ شکارچی غیرمجاز و کشف ۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قلی زاده فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست استان زنجان بااشاره به اینکه امسال ۶ قطعه ماهی رودخانه‌ای در استان زنجان به صورت غیرمجاز صید شده است، گفت: تاکنون ۸ مورد شکار غیرمجاز کبک نیز در استان زنجان به ثبت رسیده است.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۵ رأس پستاندار به صورت غیرمجاز در استان زنجان شکار شده که از این تعداد۲ سر خرگوش، یک رأس گراز، یک رأس بز و یک رأس آهو بوده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت از محیط زیست استان زنجان بااشاره به اینکه امسال ۱۹ قطعه پرنده توسط صیادان شکار شده است، گفت: ۱۸ قطعه سهره طلایی و یک قطعه بلدرچین صید شده است.

قلی زاده ادامه داد: در مدت زمان یاد شده پنج قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در زنجان کشف و ضبط شده که از این تعداد ۳ قبضه سلاح ته پر شکاری و ۲ قبضه برنو بوده است.

او بااشاره به اینکه امسال ۵۱ متخلف حوزه شکار حیوانات در استان زنجان دستگیر شده اند، گفت:تعداد ۳۶ پرونده برای این متخلفان تنظیم شده که از این تعداد ۸ پرونده مختومه شده است و ۲۸ پرونده نیز در جریان است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.