تسلیت پادشاه و ولیعهد عربستان به بایدن برای مرگ «کالین پاول»

خبرگزاری رسمی عربستان اعلام کرد پادشاه و ولیعهد عربستان به دلیل درگذشت وزیر خارجه پیشین آمریکا برای بایدن پیام تسلیتی فرستادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، «سلمان بن عبدالعزیر» و «محمد بن سلمان» پادشاه و ولیعهد عربستان به دلیل درگذشت «کالین پاول» وزیر خارجه پیشین آمریکا پیام تسلیتی برای «جو بایدن» رئیس‌ جمهور آمریکا فرستادند.

پادشاه عربستان در این پیام اعلام کرد: ما خبر درگذشت کالین پاول، وزیر خارجه سابق را دریافت کردیم و عمیق‌ترین تسلیت و همدردی صمیمانه خود را به شما و خانواده آن مرحوم ابراز می‌داریم. به امید آنکه شما هیچ بدی یا آسیبی نبینید.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان نیز به صورت جداگانه نامه‌ای برای درگذشت پاول و ابراز همدردی و تسلیت برای بایدن ارسال کرده و گفت: من خبر درگذشت کالین پاول را دریافت کردم و تسلیت صمیمانه خود را به شما و خانواده‌ پاول ابراز می‌کنم. برای شما نیز آرزوی سلامتی و امنیت روزافزون دارم.

دوشنبه گذشته کالین پاول، وزیر خارجه «جرج بوش پسر» و طراح حمله به عراق در ۸۴ سالگی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. پاول با ادعا‌های کذب در سازمان ملل دلیل حمله به عراق را توجیه کرد. او چندی پیش کتابی منتشر کرده که در آن سخنرانی آن روز خود را یک لکه ننگ در دوران کار حرفه‌ای خود عنوان می‌کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار