تمجید جنبش جهاد اسلامی از پیروزی اسرای فلسطینی

جنبش جهاد اسلامی بعد از پیروزی اسرای فلسطینی و نتیجه بخشی اعتصاب غذا و تن دادن رژیم صهیونیستی به خواسته‌های آنان، بر ادامه مبارزه تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، یکی از مقامات جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از پیروزی اسرای فلسطینی و به بار نشستن اعتصاب غذای آنان و تن دادن رژیم صهیونیستی به خواسته‌های آنان، در مراسم خطبه‌های نماز جمعه این پیروزی را تبریک گفت و بر ادامه مبارزه ملت فلسطین تاکید کرد.

این مقام جنبش جهاد اسلامی فلسطین در خطبه‌های نماز جمعه در غزه تصریح کرد: غربی‌ها بعد از پیروزی مسلمانان در جنگ‌های صلیبی، رژیم جعلی صهیونیستی را در قلب امت اسلام در سرزمین فلسطین در برابر دیدگان جهان ایجاد کردند تا امت عربی و اسلامی را تسلیم و از شکستی به شکست دیگر منتقل کنند.این در حالی است که ملت فلسطین در سرزمین خود به مبارزاتش ادامه می‌دهد و پیشقراول و طیعه دار امت اسلام در برابر این طرح استعماری غربی است.

وی افزود: فلسطین از جمله غزه در راس این نبرد قرار دارد. ما فلسطینیان بر آن هستیم که خودمان تیغ‌ها را به دستان خودمان از بدنهایمان بیرون آوریم از این رو انتفاضه ما ادامه دارد و ملت ما ملت یک میلیون اسیر است به مانند مردم الجزایر که به ملت یک و نیم میلیون شهید معروف هستند.

مقام جهاد اسلامی افزود: ملت فلسطین در برابر اشغالگران خواهد ایستاد و همیشه به مثابه خاری در چشمان آن‌ها خواهد بود و امروز مطمئن است شعله‌های مبارزه در برابر دشمن ادامه خواهد داشت.

این مقام جنبش جهاد تاکید کرد که ما بدترین عذاب‌ها را به دشمنانمان خواهیم چشاند. پیروزی‌ها بر ملت فلسطین مبارک باد. ملت فلسطین ملتی است که خداوند آن‌ها را انتخاب کرده است تا این مجرمان را عذاب دهند. وظیفه قرآنی و عقیدتی ما مبارزه با جنایتکاران و قاتلان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار