بانوی مهابادی مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ کشور را قضاوت می‌کند

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام مهاباد گفت: "مژگان جلال شکوهی" بانوی ورزشکار این شهرستان برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی پاورلیفتینگ بانوان کشور دعوت شده است.

ایوب حسن زاده رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ بانوان کشور از پنجم تا هشتم آبان ماه به میزبانی یاسوج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی افزود: "مژگان جلال شکوهی"، "فریده بایزیدی" و "آوان خدایاری" داوران با سابقه مهابادی هستند که سابقه قضاوت در رقابت‌های کشوری پاورلیفتینگ بانوان را در کارنامه دارند.

حسن زاده تصریح کرد: رقابت‌های پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی بانوان کشور برای اولین بار مجوز برگزاری را در ایران بدست آورده است و جنبه انتخابی تیم ملی را دارد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها که به نام جام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، در دسته‌های بزرگسالان و پیشکسوتان در هشت وزن ۴۷، ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۶۹، ۷۶، ۸۴ و ۸۴+ کیلوگرم و در بخش نوجوانان و جوانان در ۹ وزن برگزار خواهد شد که در بخش نوجوانان و جوانان نیز وزن ۴۳ کیلوگرم به اوزان فوق اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.