حضور کارمندان در ادارات عجب‌شیر بدون کارت واکسیناسیون ممنوع شد

فرماندار عجب‌شیر گفت:حضور کارمندان ادارات بدون ارائه کارت واکسیناسیون ممنوع است و برای کارمندانی که مستندات تزریق واکسن نداشته باشند، غیبت لحاظ می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عادل اصغرپور فرماندار عجب‌شیر روز پنج‌شنبه در نشست ستاد کرونای شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شدگفت:در حال حاضر تمام توجه ما به واکسیناسیون معطوف شده در حالی که نباید از رعایت ضوابط بهداشتی غافل شویم.

اوبا بیان اینکه واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دو شرط اساسی در کنترل بیماری است افزود: اعضای ستاد نباید تمام توان خود را بر واکسیناسیون متمرکز کنند بلکه باید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید داشته باشند تا بار دیگر شاهد پیک بیماری نباشیم.

او اضافه کرد: در حال حاضر میزان رعایت ضوابط بهداشتی در عجب‌شیر بیش از ۴۰ درصد بوده که بسیار نگران‌کننده است لذا اعضای ستاد باید گروه‌ها و گشت‌های بازرسی خود را فعال کنند.

 فرماندار عجب‌شیر با اشاره به اینکه شبکه بهداشت و درمان عجب‌شیر در بحث واکسیناسیون رتبه ۶ استانی را دارد اضافه کرد: تاکنون ۵۲ هزار و ۴۰۰ نفر معادل ۸۸ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان واکسینه شده‌اند.

اصغرپور با اشاره به اینکه تاکنون در عجب‌شیر ۸۰ هزار و ۹۵۸ دز واکسن به جمعیت هدف تزریق شده، بیان کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا کشور با کارکنان اداراتی که واکسن تزریق نکرده‌اند، برخورد خواهد شد.

 عجب‌شیر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و در صورتی که درصد رعایت ضوابط بهداشتی در این شهرستان افزایش نیابد، امکان شیوع گسترده‌تر کرونا دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار